Перегляд за Автор "Zaporozhets, T. M"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості навчання іноземних студентів англійською мовою на кафедрі фізіології Української медичної стоматологічної академії(Українська медична стоматологічна академія, 2013) Запорожець, Тетяна Миколаївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Павленко, Ганна Петрівна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Мищенко, Игорь Витальевич; Павленко, Анна Петровна; Ткаченко, Елена Викторовна; Федотенкова, Наталья Николаевна; Zaporozhets, T. M; Mishchenko, I. V.; Pavlenko, A. P.; Tkachenko, E. V.; Fedotenkova, N. M.Навчання студентів-іноземців англійською мовою є актуальним питанням. Кафедра фізіології Української медичної стоматологічної академії здійснює навчання англійською мовою з 2005 року. Викладачі активно використовують інтерактивні засоби навчання та комп’ютерні програми у навчальном процесі. Його головними проблемами є: слабке володіння англійською мовою студентами та “конвертованості” медичної освіти.Документ Інтерактивне навчання та індивідуалізація – сучасні моделі педагогічних технологій(Українська медична стоматологічна академія, 2014) Міщенко, Ігор Віталійович; Весніна, Людмила Едуардівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Павленко, Ганна Петрівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Жукова, Марина Юріївна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Рудь, Марія Володимирівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Веснина, Людмила Эдуардовна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Соколенко, Валентина Николаевна; Жукова, Марина Юрьевна; Ткаченко, Елена Викторовна; Коковская, Оксана Валерьевна; Рудь, Мария Владимировна; Федотенкова, Наталья Николаевна; Mishchenko, І. V.; Vesnina, L. E; Zaporozhets, T. M; Pavlenko, G. P.; Sokolenko, V. M.; Zhukova, M. Yu.; Tkachenko, O. V; Kokovskaya, O. V; Rudʹ, M. V.; Fedotenkova, N. M.Поняття «педагогічні технології» проникало в педагогічну науку кілька десятиліть. Слово «технологія» (від грец. «techne» - мистецтво, ремесло, наука + «logos» -поняття, вчення) значить «сукупність знань про засоби і шляхи проведення виробничих процесів») . Педагогічна технологія - це конкретне, науково обґрунтоване, спеціальним чином організоване навчання для досягнення конкретної, реальної мети навчання, виховання та розвитку людини, яка навчається. Що значить науково обґрунтована технологія навчання? Це значить, що вона побудована на науковому аналізі діяльності студента, майбутнього спеціаліста, відборі тих якостей, знань, умінь і навичок, які будуть потрібні йому в професійній діяльності; аналізі й чіткому відборі навчальної інформації; аналізі засобів педагогічної комунікації; відборі форм і методів навчання, виховання і розвитку студентів; конкретизації діяльності викладача й студента.