Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zaritskyi, H."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Проблемні питання при проведенні комплексних експертиз у випадках автотравми: судово-медичні аспекти
    (Полтавський державний медичний університет, 2020) Зарицький, Г. А.; Зарицкий, Г. А.; Zaritskyi, H.
    Автотранспортний травматизм є однією з найбільших частих причин травмування як в Україні, так і у всьому світі. Проведення комплексних експертиз допомагає слідчо-судовим органам у процесі розслідування та розкриття злочинів у випадках автотравми. Мета – встановлення найбільш частих проблемних питань, що виникають при проведенні комплексних експертиз у випадках автотравми та можливостей їх розв’язання шляхом проведення аналізу судово-медичних експертиз трупів в Україні. Матеріалом досліджень були дані за 2019 рік судово-медичних експертиз 3154 розтинів трупів у випадках автотравми по всій Україні (згідно звітів усіх бюро судово-медичної експертизи України) та дані комплексних експертиз ДУ «Головне бюро судово-медичної експертизи МОЗ України» у випадках автотравми - 45. При аналізі звітів усіх бюро судово-медичної експертизи було з’ясовано, що за 2019 рік було проведено 3154 розтинів трупів у випадках автотравми. При проведенні 45 комплексних експертиз комісіями ДУ «Головне бюро судово-медичної експертизи МОЗ України» неможливість встановити положення потерпілих в момент травми (зокрема і «розсадити» учасників події у салоні автомобіля) внаслідок відсутності первинних даних склала 20; можливість встановити положення потерпілих в момент травми (зокрема і «розсадити» учасників події у салоні автомобіля) при проведенні ексгумації - 5 випадків. Визначити місце потерпілих у салоні автомобіля, пішохода тощо можливо лише за характерними і специфічними ушкодженнями, які не завжди описані при первинному дослідженні трупів. За наявності медичної документації випадків в ній неповністю або взагалі не були описані ушкодження (розмір, локалізація , форма, морфологічні особливості тощо), що унеможливлювало відповіді на питання судово-слідчих органів. Ще однією причиною визначення положення учасників дорожньо-транспортні пригоди стали неможливість вказати механізм та послідовність пошкодження автомобіля при проведенні автотехнічної експертизи. Основними причинами, які ускладнюють та унеможливлюють відповіді на питання судовослідчих органів, є наступні: порушення «Правил проведення судово-медичної експертизи (досліджень) трупів у бюро судово-медичної експертизи» при проведенні первинної експертизи; відсутність або неякісний опис у проколі огляду місця події, у тому числі і речових доказів та стану автотранспортного засобу; неможливість встановити характер ушкоджень на тілі трупів (потерпілих) та пошкоджень автотранспортних засобів внаслідок затримки процесу розслідування злочинів; недоліки заповнення медичної документації: відсутність або неповний опис ушкоджень (розмір, форма, локалізація, морфологічні особливості тощо).
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок