Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zhamardiy, Valerii"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Особливості багатоступеневої фахової підготовки вчителів фізичної культури
    (Видавничий дім «Гельветика», 2021) Школа, Олена; Жамардій, Валерій Олександрович; Гордієнко, Оксана; Zhamardiy, Valerii; Gordienko, Oksana; Shkola, Olena
    Підготовка фахівців в Україні протягом тривалого часу була проведена системою «заклад загальної серед- ньої освіти – коледж – заклад вищої освіти». Перехід до ринкової економіки, зміна умов праці та виробництва вимагають реалізації нової системи освіти. Тому стаття присвячена фаховій підготовці вчителів фізичної куль- тури в умовах багатоступеневої освіти. Метою статті є визначення особливостей в організації навчання та якості фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури в системі багатоступеневої освіти. На основі науково-методологічного аналізу визначених проблем отримано висновки щодо сутності питан- ня про фахову підготовку майбутніх викладачів фізичної культури та розроблено інтегровану структурно- функціональну модель оптимізації цієї підготовки під час навчання у ЗВО. Оптимізація фахової підготовки – це навмисний вибір викладачами найкращого варіанту навчання, який забезпечує певний час, максимальний результат та відповідає потребам суспільства щодо підготовки фахівців. Створена модель навчання скла- дається з двох компонентів, які взаємопов’язані та доповнюють оптимізацію наукової організації педагогіч- ної роботи й освітнього процесу майбутніх викладачів фізичної культури. Критеріями оптимізації фахової підготовки майбутніх викладачів фізичної культури є: максимальна ефективність, дотримання гігієнічних стандартів витрат часу та максимальне дотримання результатів соціально пов’язаних цілей, установлених до закладів загальної середньої освіти. Таким чином, фахова підготовка майбутніх учителів фізичної культу- ри є складною, багатогранною системою, яка спрямована на здобуття та розвиток достатнього для про- дуктивної професійної діяльності рівня компетентності в процесі багатоступеневого навчання у закладах вищої освіти і практичній діяльності.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок