Перегляд за Автор "Zinchenko, N. O."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Deus ex homine. Человек и есть бог?(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Zlenko, A. A.; Zinchenko, N. O.; Зінченко, Наталія ОлександрівнаДокумент Philosophical and pedagogical approaches to the training of a medical specialist of a new generation(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Shara, V. G.; Zinchenko, N. O.; Зінченко, Наталія ОлександрівнаДокумент Викладацька діяльність видатного вітчизняного хірурга М. В. Скліфосовського(ПП "Дивосвіт", 2015) Кундій, Жанна Петрівна; Зінченко, Наталія Олександрівна; Kundiy, Zh. P.; Zinchenko, N. O.Висвітлюється викладацька діяльність відомого вітчизняного хірурга М. П. Скліфосовського. Rеvеаs the tеаching асtivities оf domestic famous surgeon M.V. Sklifosovskoho.Документ Гіперкритицизм Ж. Бодрійяра як візитівка французької філософії(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Kurylo, V. O.; Zinchenko, N. O.; Зінченко, Наталія ОлександрівнаДокумент Масова культура як результат становлення інформаційного суспільства: соціально-філософський аналіз(Національний університет «Одеська юридична академія», 2024) Штепа, О. О.; Зінченко, Наталія Олександрівна; Коваленко, С. В.; Shtepa, O. O.; Zinchenko, N. O.; Kovalenko, S. V.Автори статті визначили, що масова культура – це складний соціальний феномен XX століття, що являє собою особливий тип виробництва та споживання культурних цінностей, притаманний масовому суспільству. Передумовами виникнення масової культури стали, по-перше, демократизація культури, тобто широке залучення індивідів до споживання культурних продуктів. По-друге, індустріалізація, яка створила масове виробництво та, відповідно, масове споживання, урбанізація як процес зосередження населення та економічного життя у містах. Специфіка масової культури проявляється в цілій низці її суттєвих ознак. Масова культура розрахована на «усереднений» рівень розвитку масового споживача, сформований за допомогою культивування її ж стереотипів. Масова культура характеризується динамізмом, оскільки оперативно реагує на зміну соціальної реальності та потреби ринку з його швидкоплинними запитами. Через це масова культура є гнучкою і відкритою системою, здатною до самооновлення та самовдосконалення шляхом перетворення унікальних цінностей інших культур на предмети масового споживання. Продукти масової культури носять серійний та стандартизований характер, оскільки процес їх створення здійснюється за аналогією до поточно-конвеєрного виробництва (культурна промисловість). Масова культура орієнтована на примітивізацію, тобто спрощення уявлень про світ, про себе, вульгаризацію культурних смислів і мови їхнього вираження. Масова культура здійснює експлуатацію простоти та цікавості, культивування насильства та посередності. Вона проявляється як специфічний засіб сприйняття навколишньої дійсності та інструмент пристосування до умов індустріального та постіндустріального світу, що формується в умовах технологічно розвиненого масового суспільства, як явище, що характеризується специфікою виробництва, тиражування і трансляції культурної продукції у сучасних соціокультурних реаліях. The authors of the article noted that mass culture is a complex social phenomenon of the 20th century, which is a special type of generation and the creation of cultural values attached to mass supremacy. The main reason behind the rise of mass culture was, first of all, the democratization of culture, so that individuals could become more widely involved in the production of cultural products. In other words, industrialization, which created mass production and, apparently, mass proliferation, urbanization as a process of concentrating the population and economical living in places. The specificity of mass culture is manifested in a whole range of its essential signs. Mass culture is protected for the «average» development of mass culture, formations for the additional cultivation of stereotypes. Mass culture is characterized by dynamism, which promptly responds to changes in social reality and consumes the market with its rapid inputs. Through mass culture there is a dense and open system, created before self-reinvention and a selfrefined way of transforming the unique values of other cultures into objects of mass production. Mass culture products are of a serial and standardization nature, since the process of their creation proceeds analogously to the flow-conveyor production (cultural industry). Mass culture is oriented toward primitiveness, a simplified expression of the world, about oneself, the vulgarization of cultural meanings and expressions of language. Mass culture involves the exploitation of simplicity and brutality, the cultivation of violence and mediocrity. It manifests itself as a specific purpose for the application of extreme efficiency and a tool for reaching the minds of the industrial and post-industrial world, which is being formed in the minds of a technologically advanced mass supremacy, as a phenomenon, which is characterized by the specificity of production, circulation and transmission of cultural products in current sociocultural realities.Документ Синтез філософії та медицини згідно з концепцією гуманістичних принципів Альберта Швейцера(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Курило, Володимир Олександрович; Зінченко, Наталія Олександрівна; Kurylo, V. O.; Zinchenko, N. O.Документ Час як чинник формування стереотипів української політико-правової ментальності: соціально-філософський аналіз(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Зінченко, Наталія Олександрівна; Штепа, О. О.; Zinchenko, N. O.; Shtepa, O. O.Автори статті зауважують, що надзвичайно важливим чинником формування політико-правових стерео- типів українського етносу є час. Час виступає однією з ключових категорій філософії, в якій вона тлумачиться як незворотна течія (з минулого через теперішнє у майбутнє), в надрах якої реалізуються всі існуючі у бутті процеси та явища, що розглядаються як факти. При цьому, можна виділити астрономічний (звичний для повсякдення індивіда) та соціальний (історичний) час,що сприймається лише великими соціальними організмами і який є найбільш значимим у контексті даного дослідження. У статті аргументовано, що міра тривалості процесів в історичному часі змінюється з розвитком суспільства і є величиною відносною. Одиниці історичного часу співвідносяться не з абсолютними хронологічними масштабами, а з помітними зсувами та змінами в середовищі соціальних процесів, тут в якості одиниць відліку фігурують поняття «формація», «епоха». Тривалість історичного часу виявляється різною для різних формацій, епох, систем, оскільки хронологічно за один і той час вони проходять різні шляхи розвитку. В переломні моменти людської історії (революції, соціальні катаклізми і тощо) спостерігається більш висока «густина» часу в порівнянні з повсякденням. Правові стереотипи українського етносу формуються протягом певного проміжку соціального часу під впливом потужних факторів його суспільно-історичного розвитку. Процес творення політико-правової ментальності українського етносу під впливом подій, явищ, процесів його суспільно-історичного розвитку, а також факторів географічного розташування та особливостей навколишнього природного середовища, що надзвичайно болісно сприймаються соціальною спільнотою і, як наслідок, зумовлюють трансформації в змісті її настанов, автори визначають як ментальний стресогенез. У ХХ–ХХІ століттях, внаслідок приско-рення процесу протікання соціально-історичного часу, спостерігається й активізація стресогенезу вітчизняної політико-правової ментальності.