Перегляд за Автор "Zinchenko, Natalia Alexandrovna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Жан Бодрійяр про рекламу та споживання(Міністерство освіти і науки України Запорізька державна інженерна академія, 2014) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, Natalia AlexandrovnaУ статті дається аналіз місця та ролі видатного французького філософа Ж. Бодрійяра у світовому філософському дискурсі, наводяться та порівнюються різні точки зору стосовно значимості його ідей та концепцій для сучасних філософських розмислів. Відзначається, що одним з безперечних досягнень мислителя є розробка концепту «суспільство споживання», що зумовлено умовами глобалізації та інформаційної революції, становлення ринкової економки, інтенсифікації міждержавних культурних зв’язків, виникненням «стимуляційної реальності». Представлено теоретичні і праксеологічні основи формування концепції «суспільства споживання» та розкрито роль реклами у сучасному споживацькому дискурсі. ; В статье анализируется место и роль выдающегося французского философа , Бодрийяра в мировом философском дискурсе, анализируются различные токи зрения относительно значимости его идей и концепций для современных философских размышлений. Акцентируется внимание на том, что один из несомненных достижений мыслителя является создание концепта «общество потребления», что обусловлено условиями глобализации, информационной революции, становление и развитием рыночной экономики, интенсификацией мегосударственных культурных связей, возникновением «симуляционной реальности». Представлены теоретические и праксеологические основания формирования концепции «общества потребления». Раскрытпа роль рекламы в современном дискурсе потребления. ; The article analyzes the role and place of the prominent French philosopher Jean Baudrillard, whose creativity is assessed quite oppositely in the world of philosophical discourse: from admiration of his ideas and recognition as the “postmodern guru” (the thinker disowned this title) to negative comments addressed to the philosopher; different points of view regarding the importance of his ideas and concepts for modern philosophical thoughts are compared. It is noted that one of the undeniable achievements of the philosopher is the development of the concept of “consumer society” due to globalization and the information revolution, market economy establishing, intensification of cultural ties, emergence of “stimulus reality”. The theoretical and praxeological foundations of the formation of the “consumer society” concept are presented; the role of advertising in today’s consumerist discourse is highlighted.Документ Після Маркса: суспільство та споживання за версією Жана Бодріяра(Національнй педагогічний університет імені М.П. Драгоманова Українська Академія Наук, 2009) Зінченко, Наталія Олександрівна; Зинченко, Наталия Александровна; Zinchenko, Natalia AlexandrovnaРозглядається філософсько-соціологічна теорія французького філософа-постмодерніста Жана Бодріяра, зокрема аналізуються міфи суспільства споживання та його соціальна логіка; Рассматривается философско-социологическая теория французского философа-постмодерниста Жана Бодрияра, в частности, анализируются мифы общества потребления и его социальная логика. Ключевые слова: симулякр, потребительская стоимость, общество потребления, Ж. Бодрияр.;Philosophic and sociotogic theory of French philosopher and postmodernist Jean Baudriltard, namely, analysed myths of consumption society and its social logic are considered