Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zviagolska, I. N."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Аnalysis of morbidity and disability among children in the city of Poltava
    (Aluna Publishing, 2020-05) Bielikova, I. V.; Pluzhnikova, T. V.; Krasnovа, O. I.; Zviagolska, I. N.; Derev’yanko, T. V.; Бєлікова, Інна Володимирівна; Беликова, Инна Владимировна; Плужнікова, Тетяна Владиславівна; Плужникова, Татьяна Владиславовна; Краснова, Оксана Іванівна; Краснова, Оксана Ивановна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Звягольская, Ирина Николаевна; Дерев’янко, Тетяна Василівна; Деревянко, Татьяна Васильевна
    The aim: analyze the morbidity and causes of disability among children of Poltava. Materials and methods: medical and statistical – for the collection, processing and analysis of data (descriptive and analytical statistics to determine relative indicators, absolute growth indicators), a systems approach and system analysis. The work uses materials from the State Statistics Service of Ukraine, as well as data from children’s hospitals of Poltava. Review: In recent decades, the morbidity and prevalence of diseases of children`s of Ukraine remained as high. In the Poltava region, the basis of medical work on the sector includes the principles of early access to medical care, early diagnosis, timely examination and adequate treatment. Оver the past five years, there is a decrease in the number of newborns who visited outpatient hospitals. In the structure of causes of childhood disability over the past 5 years, the first three places are occupied by congenital malformations, diseases of the nervous system and diseases of the endocrine system. Moreover, children’s disability from diseases of the nervous and endocrine systems is constantly growing. Conclusions: One way to improve the health care system for children is to optimize it. It is aimed at improving preventive work, preserving and restoring the health of the child population, improving and updating medical institutions, and increasing the level of professionalism of medical workers.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Необхідність формування базових знань з питань «Природно-осередкові інфекції» у здобувачів вищої медичної освіти в умовах сьогодення
    (Полтавський державний медичний університет, 2021) Звягольська, Ірина Миколаївна; Дерев’янко, Тетяна Василівна; Полянська, Валентина Павлівна; Федорченко, Віра Іванівна; Боброва, Нелля Олександрівна; Zviagolska, I. N.; Derevianko, T. V.; Polianska, V. P.; Fedorchenko, V. I.; Bobrova, N. O.; Звягольская, Ирина Николаевна; Деревянко, Татьяна Васильевна; Полянская, Валентина Павловна; Федорченко, Вера Ивановна; Боброва, Нелля Александровна
    На стадії формування у здобувачів вищої медичної освіти базових знань з природно-осередкових інфекційних захворювань вертикально «зустрічаються» три нормативні дисципліни: медична біологія, мікробіологія, вірусологія та імунологія, інфекційні хвороби. Мікробіологія, вірусологія та імунологія з будь-яких поглядів займає центральну позицію у формуванні базових знань з питань природної осередковості інфекційних захворювань і як провідна доклінічна дисципліна закладає підвалини по застосуванню майбутнім фахівцем набутих знань, умінь та навичок в практичній діяльності. В статті розглянуто питання необхідності формування у здобувачів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю «Медицина» і «Педіатрія», базових знань з природно-осередкових інфекцій в умовах сьогодення, а також можливі шляхи удосконалення навчально-пізнавальної діяльності суб’єктів навчання із врахуванням міждисциплінарній інтеграції. Набуття знань про актуальність природно-осередкових інфекційних захворювань, науково обґрунтовані характеристики цієї групи інфекцій та практичну спрямованість одержаної інформації здійснюються студентами, які навчаються за спеціальностями 222 «Медицина» і 228 «Педіатрія» під час їх перебування в освітньо-пізнавальному просторі кафедри мікробіології, вірусології та імунології на ІІ та ІІІ курсах. Студенти ІІ курсу, які навчаються за спеціальністю 221«Стоматологія», отримують знання з природно-осередкових інфекцій лише під час самостійної позааудиторної підготовки. На вимоги сучасної вищої медичної освіти колектив кафедри для забезпечення продуктивної навчально-пізнавальної діяльності студентів використовує різноманітні інструменти класичних та новітніх освітніх технологій, оптимально їх сполучаючи, адаптуючи чи модифікуючи у рамках дисципліни, які відповідають моделі пізнавальної діяльності. Така модель реалізується у чотири етапи, кожний із яких передбачає свої психолого-дидактичні цілі, які спрямовані на здійснення відповідної навчальної діяльності, і як кінцевий результат – формування базових знань з кожної конкретної теми практичного заняття, з кожного конкретного тематичного блоку, а по закінченню інтенсивної пізнавальної діяльності на кафедрі – очікувано високоякісний навчально-дієвий продукт з опанованої дисципліни
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Самоосвітня діяльність здобувачів вищої освіти в навчально-пізнавальному просторі кафедри мікробіології, вірусології та імунології
    (Полтавський державний медичний університет, 2021) Дерев’янко, Тетяна Василівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина Павлівна; Федорченко, Віра Іванівна; Derevianko, T. V. ; Zviagolska, I. N.; Polianska, V. P.; Fedorchenko, V. I.
    Розкрито роль самостійної роботи здобувачів вищої медичної освіти при вивченні мікробіології, вірусології та імунології. Розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання як невід’ємної складової системи освітнього середовища. Авторами акцентовано увагу на тому, що використання самостійної роботи у навчальному процесі кафедри спонукає до активності, самостійності, відповідальності, організованості та застосування творчих здібностей студентів. Наголошено на науково-дослідній роботі, як важливій складові самостійної пізнавальної діяльності здобувачів медичної освіти.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок