Кафедра педіатрії № 2
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра педіатрії № 2 за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дистанційна форма навчання у вищій медичній освіті. Сучасний стан: переваги та недоліки(Івано-Франківський національний медичний університет, 2021-09-24) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Петров, Євген ЄвгеновичПандемія Covid-19 змусила освітян всього світу перейти на он-лайн режим викладання протягом дуже короткого проміжку часу. Неготовність до такого переходу пояснюється не лише цифровою грамотністю (майже 38% українців у віці від 18 до 70 років мають низькі навички роботи з комп›ютером, а 15,1% громадян не володіють комп›ютером взагалі [1]) та елементарним доступом до якісного інтернету, а ще і особливостями викладання окремих дисциплін, наприклад в медичній освіті.Документ Компетентності з медіаграмотності здобувачів магістерського рівня вищої медичної освіти(Івано-Франківський національний медичний університет, 2023-09-22) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Петров, Євген Євгенович; Казаков, Юрій Михайлович; Бурмак, Юрій Григорович; Кузьменко, Наталія ВалентинівнаАктуальність. В останнє десятиліття спостерігається небачене донині зростання доступу до споживання та виробництва інформації. Це призвело до безпрецедентної зміни її впливу на людину в залежності від того, як інформація створюється, споживається, розповсюджується, викликає довіру та цінується. Тому набуває надзвичайної актуальності питання медіаграмотності як у суспільстві в цілому, так і у медичній сфері, зокрема. Медіаграмотність — це набір компетентностей, необхідних для активної й усвідомленої професійної діяльності. Мета дослідження: встановити рівень оволодіння навичками медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освіти магістерського рівня за спеціальністями «222 Медицина» та «228 Педіатрія» (3-6 курсів).Документ Самоосвіта викладача закладу вищої медичної освіти на сучасному етапі(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Крючко, Тетяна Олександрівна; Кушнерева, Тетяна Вікторівна; Пода, Ольга Анатоліївна; Коленко, Ірина Олексіївна; Мельник, Марія ОлександрівнаПрофесія викладача вищого медичного навчального закладу передбачає постійне самовиховання, самоосвіту та самоорганізацію. Самоосвіта є невід ’ємною складовою професійної придатності і основною формою підвищення педагогічної компетентності, що включає удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи. Постійно зростаючі вимоги до професійно-посадових характеристик педагогів вищої школи вимагають відповідної організації та вдосконалення професійної підготовки. Нагальним аспектом є визначення місця самоосвіти викладача у безперервній медичній освіті, а також соціальні умови, що їй сприяють, або перешкоджають.