Кафедра мікробіології, вірусології та імунології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра мікробіології, вірусології та імунології за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Emotional intelligence and manipulations in the educational process in higher medical educational institutions(Полтавський державний медичний університет, 2022) Fedorchenko, V. I.; Polianska, V. P.; Zvyagolska, I. M.; Derevіanko, T. V.; Bobrova, N. O.; Федорченко, Віра Іванівна; Полянська, Валентина Павлівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Дерев’янко, Тетяна Василівна; Боброва, Нелля ОлександрівнаA teacher of higher education institutions should be aware of the achievements of psychology in order to create a harmonious atmosphere with students. One of the general competencies provided by the educational program is the choice of interaction strategy. It is the subject of this article. Competent construction of interaction between the participants of the educational process is an essential component for the formation of the ability of applicants for higher medical education to choose constructive communication strategies in their occupation. Knowledge and practical skills acquired in social interaction during the grad days are fundamental in professional activity. The effectiveness of his activities largely depends on his communicative skills. These skills apply to the nature of each doctor’s relationship with patients, subordinates, colleagues, and the management of the medical institution. Conclusions. 1. Today is characterized by the growing importance of awareness of the teacher about the achievements of psychology. 2. The teacher should choose strategies for the interaction of individuals in the learning process to optimize the process. 3. The competent construction of interaction between the participants of the educational process is an important component of the ability to choose constructive communication strategies for future doctorsДокумент Педагогічно-організаційні аспекти дистанційного навчання в медицині(2021) Полянська, Валентина Павлівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Дерев’янко, Тетяна Василівна; Полянская, Валентина Павловна; Звягольская, Ирина Николаевна; Деревянко, Татьяна Васильевна; Polianska, V. P.; Zviaholska, I. M.; Derevianko, T. V.Постійно зростаючий обсяг нових знань, розробки високоточних діагностичних методів, ефективних технологій лікування, поява новітніх інформаційних технологій та засобів комунікації потребують нововведень в систему медичної освіти. Однією з важливих тенденцій розвитку сучасної освіти стало широке впровадження різних технологій дистанційного навчання. У статті розглядаються основні задачі дистанційного навчання в медичній галузі та наукові підходи їх вирішення під час організації освітнього процесу. Тому метою даної публікації є аналіз та висвітлення засад організації дистанційного навчання. Для ефективної організації дистанційного навчання необхідно керуватися основними дидактичними принципами та використанням, переважно, інформаційно-рецептивного і дослідницького методів. Для забезпечення дистанційного навчання можуть бути рекомендовані основні технології дистанційного навчання такі, як кейс-технології, ТВ-технології, веб-платформи. Досвід організації дистанційного навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії показав, що в умовах карантинних обмежень оптимальним було впровадження змішаних комп’ютерних та Інтернет-технологій. Найбільш пристосованими і простими у користуванні для проведення практичних занять виявились платформи ZOOM і Google Classroom. Проте, залишається відкритою проблема набуття практичних навичок здобувачами медичної освіти, а саме: робота з мікроскопом, приготування препаратів, культивування мікроорганізмів, постановка та облік антибіотикограм, постановка серологічних реакцій, тощо. Таким чином, педагогічно-організаційні засади дистанційного медичного навчання сприяють впровадженню новітніх інформаційних технологій в освітній простір, але на даному етапі розвитку суспільства може розглядатися лише як складова традиційних форм навчання.