2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Ключові слова "378.147:614.25"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Практично-орієнтоване навчання в інтернатурі є основою формування і розвитку професійної компетентності майбутнього лікаря(Полтавський державний медичний університет, 2018) Потяженко, Максим Макарович; Кітура, Оксана Євгенівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Люлька, Надія Олександрівна; Соколюк, Ніна Людвігівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Настрога, Татьяна Викторовна; Люлька, Надежда Александровна; Соколюк, Нина Людвиговна; Potiaghenko, M. M.; Kytura, O. E.; Nastrohha, T. V.; Lyulka, N. O.; Sokolyuk, N. L.Професійна спрямованість сучасної освіти, особливо у вищій медичній школі, повинна мати особистісно-орієнтований підхід. Пріоритетне значення в формуванні професійної ідентичності фахівця має правильно продумане професійно-орієнтоване навчання на заключному етапі підготовки випускників в інтернатурі. Практично-орієнтоване навчання в інтернатурі формує у майбутнього фахівця вміння правильно використовувати фундаментальні знання й навички для вирішення конкретних практичних завдань. Ця система суттєво підвищує рівень професійної практичної підготовки, а також компетенції лікарів-інтернів адаптуючи їх до успішної самостійної творчої фахової діяльності в сучасних умовах з реальними пацієнтами вже на наступних етапах роботи.