Кафедра фізики
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізики за Ключові слова "37.091.33:004.77"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання хмарних технологій Google для забезпечення неперервності та якості освіти(2022) Саєнко, Марина Сергіївна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Saenko, M. S.; Lobach, N. V.; Isychko, L. V.У статті досліджено можливості використання інформаційних технологій, які стали невід’ємною частиною нашого життя, під час організації навчального процесу. Причиною цього є низка факторів, що мають значний вплив на життя кожної людини. Виділено, що важливим завданням сучасної освіти є формування високого рівня інформаційної культури фахівців різних галузей в умовах швидкого розвитку інформаційного суспільства. Звертається увага на те, що у зв’язку із глобальною кризою, спричиненою пандемією COVID-19, виникла необхідність впровадження дистанційного навчання, забезпечення неперервності та якості навчального процесу. Вимогою часу для освітян стала робота по вдосконаленню професійних компетенцій щодо впровадження в систему освіти хмарних технологій. Доведено, що це дозволить організовувати навчальний процес у відкритому інформаційному освітньому середовищі. Досліджено, що «хмарні технології» – це парадигма, відповідно до якої передбачено можливість віддаленої обробки та зберігання даних. Сформульовано узагальнене визначення поняття «хмарні технології». Визначено, що з метою організації навчального процесу на основі використання хмарних технологій можна застосовувати середовище Google, яке містить багато інструментів, що можуть виявитися корисними для індивідуальної та спільної діяльності в умовах карантинних обмежень. Розглянуто можливості перетворення на педагогічний інструмент таких сервісів, як Google диск, Google Документ, Google Таблиця, Google Форма, Google Малюнок, Google Презентація, відеозустрічі Hangouts Google. Визначено, що розглянуті нами онлайнові сервіси володіють низкою переваг, що відкриває можливості їх використання в освітньому середовищі. Виділені основні причини, по яким використання хмарних технологій під час організації навчально-виховного процесу є достатньо обґрунтованим.