2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Ключові слова "37.016:7/9]-057.875"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гуманітарна складова в освіті як чинник формування світоглядних позицій студентської молоді(Полтавський державний медичний університет, 2022) Сидоренко, О. В.; Козиряцька, С. А.У статті розглянуто засади викладання дисциплін гуманітарного спрямування у закладах вищої освіти в контексті реалізації принципу єдності навчання й виховання студентської молоді. Визначено наукові принципи викладання з урахуванням суспільно-політичних особливостей, зокрема: національної спрямованості, об ’єктивності, історизму, системності, науковості, наочності, комунікативної спрямованості, перспективності, практичної спрямованості. Наголошено на важливості застосування методично обґрунтованого алгоритму викладання дисциплін гуманітарного циклу. Зокрема, виокремлено такі напрями, як використання комунікативних завдань з метою формування дискурсивної компетентності, інтерактивних методик, що оптимізують процес навчання, забезпечують краще запам’ятовування, ситуаційної методики навчання, що дає змогу формувати практичні навички та розвиток громадянських компетенцій, особистісно-орієнтованого підходу. Відтак, система окреслених принципів і методів викладання гуманітарних дисциплін орієнтована на формування єдиного смислового поля та оцінного простору для студентської спільноти, інтелектуальних орієнтирів і розуміння загальнонаціональної ідеї як о б ’єднувального фактору, а також на самоідентифікацію і збереження національної ідентичності.