2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Ключові слова "371.263.2"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підбір дистракторів у тестових завданнях з англійської мови як засіб підвищення їх якості(Полтавський державний медичний університет, 2022) Черчата, Л. М.Стаття присвячена огляду теоретичних і практичних аспектів педагогічних вимірювань. З ’ясовано трактування поняття тестування, розкрито переваги такої форми педагогічного контролю. Ідентифіковано ознаки, специфічні особливості тесту та наявність низки етапів процесу тестування. Приділено увагу особливостям використання тестових завдань різного формату. Описано різницю між тестуванням закритого і відкритого типу. Подано рекомендації щодо підготовки тестових завдань. Акцентовано увагу на важливості підбору належної кількості та адекватності дистракторів, здатних за умови дотримання рекомендацій знижувати ймовірність угадування в процесі виконання завдання, покращуючи тим якість тесту. Через призму педагогічних досліджень, розкрито природу дистракторів у тестових завданнях, особливості їх творення та способи виявлення. В якості перспектив подальших наукових розвідок запропоновано більш ґрунтовне дослідження інструментів аналізу і складання тестових завдань та підбору дистракторів.