2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Ключові слова "371.3"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Філософська архітектоніка військової освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Уваркіна, О. В.У статті розглядаються актуальні проблеми трансформації системи військової освіти, які потребують рефлексії архітектоніки її основних конструктів. Визначено, що проблемний горизонт трансформації української військової освіти чітко визначений у бік стратегічного курсу політики держави на інтеграцію в євроатлантичний безпековий простір та набуття членства в НАТО. З ’ясовано, що інтенція трансформації військової освіти полягає у змінах в українському законодавстві положень про військову освіту та осучаснення її структури, а у науковому фаховому просторі - обґрунтуванням та розробкою Політики та Концепції розвитку військової освіти. Доведено, що кіберобізнаність війського фахівця в нової моделі військової освіти стає пріоритетною ознакою його професіоналізму. Висловлено думку, що трансформаційні процесі у військових інституціях, через обґрунтування ідентичності українського військового як носія основних постулатів воїнського етосу, мають показати ні те, що нас відрізняє від країн-партнерів НАТО, а те що нас об ’єднує.