Фаховий медико-фармацевтичний коледж
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фаховий медико-фармацевтичний коледж за Ключові слова "001.3-048.35:0/9](06)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування лідерських якостей у студентів у викладанні предметів загальноосвітньої підготовки(Видавнича група «Наукові перспективи», 2022-06-07) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Вонсович, Юлия Владимировна; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Важливим підґрунтям у підготовці майбутнього фахівця галузі знань 22 Охорона здоров’я є формування лідерських якостей у здобувачів освіти, на які варто звернути увагу із перших занять своєї дисципліни, я б наголосила: саме тоді, коли викладач презентує Силабус. Чи спрацює уже тоді зацікавленість предметом, чи з’явиться їхня мотивація й упевненість відносно мети чи завдань вивчення дисципліни? Що ми отримаємо? Що з’ясуємо? Чи чекатимемо на співпрацю впевненого у собі й вмотивованого студента? І чи повірить він у свої здібності у досягненні мети чи розв’язанні певних проблем? А з’ясуємо те (з досвіду роботи зі студентами-першокурсниками), наскільки зацікавлений і натхнений буде студент відносно конкретного творчого співробітництва з викладачем. І якщо його мотивація йупевненість високі, і він задасть обов’язково питання, студента можна вважати зацікавленим. Мова йде не просто про одержання інформації про кількість годин на вивчення дисципліни, а фактично про навчання на основі цієї інформації та її застосування у нових ситуаціях, тобто політику дисципліни.