Фаховий медико-фармацевтичний коледж
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фаховий медико-фармацевтичний коледж за Ключові слова "01.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у фаховому медико-фармацевтичному коледжі(Haifa, Israel - 2022, 2022-09-22) Воробйова, Оксана Миколаївна; Куценко, Наталія Петрівна; Воробйова, Оксана Николаевна; Куценко, Наталия Петровна; Vorobiova, О. M.; Kutsenko, N. P.Інтенсивне реформування сучасної медичної освіти в Україні актуалізує проблему підвищення якості підготовки майбутніх фармацевтів. Стратегічні зміни в фармацевтичній системі освіти потребують постійного пошуку нових організаційних форм та методів навчання і виховання. Головне завдання, що стоїть перед будь-яким закладом фахової передвищої освіти – це провадження освітньої діяльності на високому рівні. Формування цілісної та всебічно розвиненої особистості досягається в результаті комплексного навчання, базованого на інтеграційних принципах. Інтеграція – це поєднання частин, елементів, компонентів, що існували окремо, в єдине ціле, що супроводжується ускладненням та зміцненням зв’язків між ними. Тому застосування міждисциплінарної інтеграції має важливе значення під час підготовки майбутніх фармацевтів.