Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів за Ключові слова "378.147 : 616.31"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів(Харківська медична академія післядипломної освіти, 2020) Марченко, Алла Володимирівна; Ніколішина, Елла Вячеславівна; Литовченко, Ірина Юріївна; Ніколішин, Ігор Анатолійович; Хміль, Тетяна Андріївна; Марченко, Алла Владимировна; Николишина, Элла Вячеславовна; Литовченко, Ирина Юрьевна; Николишин, Игорь Анатолиевич; Хмиль, Татьяна Андреевна; Маrchenko, А. V.; Nikolishyna, E. V.; Lytovchenko, I. Yu.; Nikolishyn, І. А.; Khmil, Т. А.Висвітлено переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів в Українській медичній стоматологічній академії під час карантину. Доведено, що карантин ‒ не завада для навчання, а мотивація навчатися по-новому. В еру новітніх технологій на допомогу освітянам приходять інтернет-ресурси, платформи для онлайн спілкування, соціальні мережі. Складнощі під час дистанційного навчання для співробітників кафедр, студентів, лікарів-інтернів і слухачів полягали в зміні підходу до способу подання та сприйняття навчального матеріалу. Усім довелося опановувати нові навички в користуванні комп’ютерними програмами для якісного онлайн спілкування. Адаптація та сприйняття дистанційної форми навчання для всіх пройшли по-різному. Більшість зазначає, що їхнє навантаження за дистанційної форми підвищилося, але зросли й можливості для вивчення нових форм праці. Дехто категорично не сприйняв нову форму навчання, оскільки повноцінний контроль із боку викладача відсутній, тож потрібно врахувати необхідність збільшення мотивації до навчання та самоконтролю. Окрім того, для майбутнього лікаря надзвичайно важливим є не теоретичний, а реальний контакт із пацієнтом. Створення теоретичних проблемних ситуацій, відеодемонстрація та використання відео-матеріалу спонукають до самостійного опанування доступними практичними навичками. Напрацювання в організації дистанційного навчання та опанування стоматологічних дисциплін студентами, інтернами, лікарями-фахівцями створюють можливість оптимально перебудувати навчальний процес відповідно до вимог сучасності з метою подальшої успішної інтеграції в європейський (світовий) медичний простір.