Кафедра фізіології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізіології за Ключові слова "373.5.016:5+378.016:5](062)"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Науковий світогляд Олександра Олександровича Богомольця(Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка, 2020) Шарлай, Наталія Миколаївна; Шарлай, Наталья Николаевна; Sharlay, N. M.У формуванні наукового світогляду особлива роль належить соціальній і професійній позиції педагога. Поєднання глибокої ідейної переконаності з високим професіоналізмом, уміння реалізувати світоглядний потенціал свого предмета й організувати різноманітну діяльність для вияву учнями своїх світоглядних позицій є важливою умовою формування їх наукового світогляду.Документ Професійно-успішна готовність працівників освітньої галузі(Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка, 2020) Шарлай, Наталія Миколаївна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Боряк, Христина Радиславівна; Новосьолова, Наталія Вікторівна; Шарлай, Наталья Николаевна; Соколенко, Валентина Николаевна; Боряк, Кристина Радиславовна; Новоселова, Наталья Викторовна; Sharlay, N. M; Sokolenko, V. M.; Boryak, Kh. R; Novoselova, N. VПрофесійна готовність фахівця являється складним, багаторівневим та різноплановим системним психічним утворенням, насамперед особистісним утворенням людини. Разом з тим професійна готовність припускає наявність у фахівця відповідного рівня фізичного здоров'я, сформованості та розвиненості необхідних для успішної професійної діяльності фізичних якостей, наявність відповідного рівня фізичної культури особистості. На думку К. Дурай-Новаковської професійна готовність являє собою усвідомлення високої ролі соціальної відповідальності, прагнення активно виконувати професійну задачу, установку на реалізацію знань, вмінь та якостей особистості. Однак, науковцем професійна готовністю майбутнього вчителя розглядається як вже сформований активно діяльнісний стан його особистості, що забезпечує швидку адаптацію, ефективну реалізацію та використання у процесі практичної роботи отриманих у вузі знань, вмінь, навиків.