Кафедра фізіології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізіології за Ключові слова "378.124.3:61"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Феномен поняття "наукова школа" в контексті сучасної педагогічної думки(Луганський національний університет ім.Т. Г. Шевченка, 2020) Шарлай, Наталія Миколаївна; Шарлай, Наталья Николаевна; Sharlay, N. M.Зміст статті полягає у дослідженні феномену поняття «наукова школа» в контексті сучасної педагогічної думки. З’ясовано, що підготовка молодих науковців у наукових школах є ефективною педагогічною технологією, яка відповідає сучасним вимогам розбудови національної освіти і науки. Досліджено, що наукова школа є ефективною моделлю освіти, яка транслює, крім суто наукового змісту, культурні норми і цінності від старшого покоління до молодшого. Визначено, що наукова школа є таким науково-освітнім середовищем, де інтелектуально зростають наукові кадри. Наукова школа – це яскравий прояв колективної форми науково-творчої діяльності під безпосереднім ідейним та практичним керівництвом видатного вченого та учителя, який вносить у цей колектив наукові ідеї, визначає форми, методи та зміст роботи, що проводяться в школі.