КАФЕДРИ
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд КАФЕДРИ за Ключові слова ""doctor-patient" interaction models"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розгляд впливу психолінгвістичних аспектів на комунікативну компетентність суб’єктів медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2025) Гуржій, Олена Вікторівна; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Приходченко, Світлана Валеріївна; Дубина, Віталій Олексійович; Тимошенко, Юлія ВолодимирівнаСучасна освіта наповнюється кожен день новими концептуальними сенсами, які вимагають одномоментного їх вивчення та формування необхідних теоретико-методологічних баз для впровадження в діючу систему підготовки сучасного лікаря. Відповідно до існуючого компетентнісного підходу сучасної української освіти, автори провели аналіз публікацій, де розглядався вплив психолінгвістичних складових на оформлення комунікації між суб'єктами освітнього процесу та формування непатерналістської моделі взаємодії у діаді "лікар-пацієнт". Modern education is filled every day with new conceptual meanings that require simultaneous study of them and the formation of the necessary theoretical and methodological bases for implementation in the current system of training a modern doctor. In accordance with the existing competence approach of modern Ukrainian education, the authors conducted an analysis of publications that considered the influence of psycholinguistic components on the design of communication between subjects of the educational process and their weight on the formation of a non-paternalistic model of interaction in the "doctor-patient" dyad.