Кафедра внутрішньої медицини № 2
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра внутрішньої медицини № 2 за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчання через викладання - перспективи методу в закладах вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Кострікова, Юлія Анатоліївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаУ медичній освіті зростає зацікавленість у розвитку професійних та особистих компетентностей, які сприяють оволодінню навичками спілкування, для забезпечення оптимальної взаємодії майбутнього лікаря. У традиційних медичних навчальних програмах розвиток професійних компетентностей, основою яких є ефективна взаємодія, відтерміновується до вивчення клінічних дисциплін. Залучення студентів у спілкування з можливістю висловлювати власну думку, гуманістичне ставлення грунтоване на партнерстві, самовихованні та самоорганізації є основою ефективної сучасної медичної освіти. З метою покращення якості освіти запропоновано використання методу «навчання шляхом викладання», розробленого Жаном-Полем Мартеном. Ідеєю методу є викладання навчального матеріалу “рівним” серед “рівних”, коли студент бере на себе відповідальність пояснення матеріалу своїм одногрупникам з можливістю управління всіма процесами заняття та підготовки, що забезпечує індивідуальний та соціалізований стиль навчання. Студенти беруть відповідальність за викладання та власне навчання. Викладач стає фасилітатором, який пропонує теми, методи та матеріали для реалізації навчальної діяльності, корегує, переконується у якості засвоєння матеріалу. Ролі викладача та студентів розглядаються як партнерство. «Навчання шляхом викладання» дає можливість отримати загальні компетентності, серед яких креативність, незалежність, впевненість у собі, самоефективність, командна робота, комунікація, комплексне мислення, емпатія, пошук та управління, методологія дослідження, навички презентації та дискусії, цифрові навички. Автори статті мають власний досвід впровадження методу “навчання через викладання” під час роботи зі студентами факультету міжнародних відносин з англомовною формою навчання.Документ Формування основних компетенцій при реалізації ОПП «Медицина» на медичному факультеті №1 Полтавського державного медичного університету(Полтавський державний медичний університет, 2022) Рябушко, Микола Миколайович; Гринь, Володимир Григорович; Гринь, Катерина Вікторівна; Саргош, Оксана Дмитрівна; Драбовський, Віталій Сергійович; Рибалка, Ярослав Володимирович; Ryabushko, M. M.; Hryn, V. H.; Hryn, K. V.; Sargosh, O. D.; Drabovskiy, V. S.; Rybalka, Ya. V.Мета. На основі проведеного аналізу джерел наукової літератури дослідити формування фундаментальних теоретичних та практичних базисних основ у здобувачів вищої освіти на медичному факультеті. Результати та висновки. Запорукою успішного професійного становлення та зростання є набуття набору компетентностей – професійних якостей, необхідних для початку самостійної практичної лікарської діяльності. Базовим вектором успішного функціонування системи медичної освіти, зокрема в Полтавському державному медичному університеті, є формування фундаментальних теоретичних та практичних засад у здобувачів вищої освіти, усвідомлена мотивація до особистісного та професійного удосконалення, набуття досвіду критичного мислення і потреби безперервного та постійного навчання. Активну координаційну участь та допомогу, і водночас, контроль за засвоєнням знань та перебігом усіх навчально-виховних, наукових процесів забезпечує деканат, як орган адміністративного управління університету, у тісній співпраці з структурами студентського самоврядування. Дипломований спеціаліст – лікар, має бути здатним займатися професійною практикою, не завдаючи шкоди пацієнтам і застосовуючи сучасні, адекватні, ефективні та загальноприйняті в даний час методи лікування, суворо дотримуючись етико-деонтологічних норм та правил. Отже, головною метою системи вищої медичної освіти, зокрема в Полтавському державному медичному університеті, є формування фундаментальних теоретичних та практичних базисних основ у здобувачів вищої освіти, мотивація до особистісного та професійного удосконалення, забезпечення здатності до критичного мислення та безперервного і постійного навчання. Активну участь та всебічну допомогу, контроль за засвоєнням знань та перебігом усіх навчально-виховних, наукових процесів здійснює деканат, як орган адміністративного управління університету. Лікар, який щойно отримав освіту, повинен бути здатним займатися незалежною практичною діяльність, не завдаючи шкоди пацієнтам і застосовуючи сучасні, адекватні, ефективні та загальноприйняті в даний час методи лікування, суворо дотримуючись етико-деонтологічних норм та правил.