Наукові праці. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів за Ключові слова "378.247:61"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості дистанційного навчання лікарів - інтернів з фаху «Медицина невідкладних станів»(Українська медична стоматологічна академія, 2020-12) Кітура, Оксана Євгенівна; Невойт, Ганна Володимирівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Невойт, Анна Владимировна; Настрога, Татьяна Викторовна; Kitura, O. Ye.; Nevoit, G. V.; Nastroga, T. V.Вступ. В останні роки ми спостерігаємо суттєву трансформацію педагогічного процесу обумовлену впровадженням сучасних інформаційних технологій. Медична освіта потребує якісного, на сучасному світовому рівні навчання та постійного підвищення кваліфікації. Мета роботи. Проаналізувати досвід застосування дистанційних форм навчання лікарів-інтернів з фаху «Медицина невідкладних станів».Результати та їх обговорення. На кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів був створений інформаційно-освітній простір, де здійснюється зберігання, обмін різноманітною освітньою інформацією за допомогою сучасних інформаційних та комунікаційних технологій, який включає в себе сайт кафедри та платформу ZOOМ. Основними видами навчальних занять є: лекція, семінар, практичні заняття, консультації та самостійна робота. Самостійна робота забезпечується використанням навчальних матеріалів, які лікарі-інтерни отримують через Інтернет. Крім того, інтерактивне спілкування забезпечується за допомогою листування електронною поштою, платформи Viber. Впроваджені види контролю дозволяють оцінювати початковий та проміжний рівень знань, рівень знань, отриманих в процесі навчання. Оцінюючи результати дистанційного навчання лікарів-інтернів, необхідно відмітити достатній рівень оволодіння теоретичними знаннями, але недостатній рівень засвоєння практичних навичок. Це спонукає до пошуку нових форм викладання при дистанційному навчанні. Висновки: 1. Дистанційне навчання лікарів-інтернів з фаху «Медицина невідкладних станів» є ефективною альтернативною формою здобуття знань.2. Вдосконалення методик проведення занять за дистанційною формою сприяє покращенню засвоєння теоретичного матеріалу. 3. Разом з тим, оскільки лікар з фаху «Медицина невідкладних станів» є клініцистом, дистанційна освіта не може розглядатися як пріоритетна, а лише як один із сучасних елементів навчання.