Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12972
Title: | Використання тестів-тренажерів з ігровими елементами, розроблених на платформі moodle, при викладанні іноземної мови |
Authors: | Лисенко, Н. О. Дорошина, Л. Ф. Сергієнко, М. С. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Лисенко Н. О. Використання тестів-тренажерів з ігровими елементами, розроблених на платформі moodle, при викладанні іноземної мови / Н. О. Лисенко, Л. Ф. Дорошина, М. С. Сергієнко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 213–217. |
Abstract: | У статті узагальнено досвід використання тестів з ігровими елементами
таких типів, як «переміщення зображення», «встановлення відповідності»,
«вкладена відповідь», «вибір пропущених слів», «переміщення тексту»,
розроблених на платформі Moodle, при викладанні української мови як іноземної
та французької мови. The article summarizes the experience of using tests with game elements of the types such as «imagepositioning», «matching», «embeddedanswers», «textpositioning», «missing words choice», «missing words choice» developed on the Moodle platform when teaching Ukrainian as a foreign language and French. |
Keywords: | дистанційний курс тести Moodle гейміфікація українська мова як іноземна французька мова distance course Moodle tests gamification, Ukrainian as a foreign language French |
UDC: | 378.6:62.016:811.161.2 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12972 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lisenko_Vikoristannya_testiv.pdf | 128,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.