Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12974
Title: Продуктивність вивчення абревіації в курсі латинської мови в медичних ВНЗ
Authors: Литовська, О. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Литовська О. В. Продуктивність вивчення абревіації в курсі латинської мови в медичних ВНЗ / О. В. Литовська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 222–225.
Abstract: У своєму професійному спілкуванні лікарі широко послуговуються як латинськими, так і українськими й іншомовними скороченнями. У курсі латинської мови абревіатури розглядаються переважно у контексті рецептури. Продуктивність залучення до вивчення анатомічних та клінічних скорочень видається недооціненою.
In their professional communication doctors broadly use Latin, Ukrainian and foreign language abbreviations. In the Latin course abbreviations are discussed predominate in the context of prescriptions. Productivity of inclusion anatomical and clinical short forms to the course seems underestimated.
Keywords: абревіація
латинська мова
медична термінологія
мовленнєва економія
професіоналізми
abbreviation
Latin language
medical terminology
speech economy
professionalisms
UDC: 81"26
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12974
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litovska_Produktivnist.pdf89,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.