Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13069
Title: Особливості перекладу наукових текстів за фахом у фармацевтичних ЗВО
Authors: Семенова, Л. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Семенова Л. В. Особливості перекладу наукових текстів за фахом у фармацевтичних ЗВО / Л. В. Семенова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 353–358.
Abstract: Стаття присвячена особливостям перекладу наукового тексту, у нашому випадку, медико-фамацевтичної спрямованності. У статті висвітлено деякі проблеми, що виникають у студентів під час читання наукових текстів англійською мовою. Розлянуто методику поглибленого читання, та описано стратегії читання наукових текстів. Також ми звернули увагу на значимість знань грамматики під час читання наукових текстів, та розглянули окремі граматичні труднощі перекладу.
This article is devoted to describing the scientific texts translation, in our case, of medical and pharmaceutical orientation. The article highlights some of the problems that students experience when reading and translating scientific texts in English. The technique of in-depth reading is scattered and strategies for reading scientific texts are described. We also highlighted the importance of grammar when reading scientific texts, and considered some grammatical difficulties in translation.
Keywords: переклад
науковий текст
поглиблене читання
стратегії
граматичні труднощі
translation
scientific text
in-depth reading, strategies
grammatical difficulties
UDC: 811.111’255.2:6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13069
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenova_Osoblivosti.pdf122,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.