Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13103
Title: | Форми та принципи реалізації інтерактивних технологій для формування професійних навичок у майбутніх спеціалістів |
Authors: | Чаленко, Н. М. Тюпова, А. І. Копотєва, Н. В. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Чаленко Н. М. Форми та принципи реалізації інтерактивних технологій для формування професійних навичок у майбутніх спеціалістів / Н. М. Чаленко, А. І. Тюпова, Н. В. Копотєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 430–433. |
Abstract: | В статті розглядається питання та проблеми підвищення якості медичної
освіти за допомогою сучасних методів навчання, інтерактивних технологій. Проведений аналіз досліджень вітчизняних психологів і педагогів, чиї праці
присвяченні психології професійного розвитку, психологічним проблемам вищої
освіти, дослідженню ефективності активних методів навчання. The article discusses the issues and problems of improving the quality of medical education using modern teaching methods, interactive technologies. The analysis of the research of domestic psychologists and teachers whose works are devoted to the psychology ofprofessional development, psychological problems of higher education, the study of the effectiveness of active teaching methods. |
Keywords: | інновації активність інтерактивні методи комунікації мотивація innovation, activity interactive methods communication |
UDC: | 378.091.3:61:004.031.42 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13103 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chalenko.pdf | 86,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.