Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14024
Title: Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes
Authors: Lysanets, Yu.
Bieliaieva, O.
Robinson, A.
Лисанець, Юлія Валеріївна
Бєляєва, Олена Миколаївна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Lysanets Yu. Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes / Yu. Lysanets, O. Bieliaieva, A. Robinson // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 248–252.
Abstract: У статті представлено досвід упровадження комплексного підходу в процесі формування граматичних навичок науково-педагогічних працівників і здобувачів ступеня доктора філософії в медичних ЗВО. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу: візуалізація теоретичних аспектів, граматичні вправи, робота з автентичними текстами, комунікативні завдання. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), укладеного з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки й освіти.
The article presents the experience of implementing a comprehensive approach in the process of forming the grammatical skills in academic staff and PhD students at medical universities. The authors have developed their own concept of presenting the training material: visualization of theoretical aspects, grammar exercises, working with authentic texts, communication tasks. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes ” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment.
В статье представлен опыт внедрения комплексного подхода в процессе формирования грамматических навыков научно-педагогических работников и соискателей степени доктора философии в медицинских вузах. Авторами выработана собственная концепция изложения учебного материала: визуализация теоретических аспектов, грамматические упражнения, работа с аутентичными текстами, коммуникативные задания. Предлагаемый подход апробирован при разработке учебника “Medical English for Academic Purposes” (2018), составленного с учетом современных тенденций интернационализации высшей школы, предусматривающих подготовку специалистов, которые будут работать в англоязычном пространстве современной науки и образования.
Keywords: фахова англійська мова
науково-педагогічні працівники
здобувачі ступеня доктора філософії
English for Professional Purposes
academic staff
PhD students
английский язык для профессиональных целей
научнопедагогические сотрудники
соискатели степени доктора философии
UDC: 378.147.88
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14024
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysanets_Methodological_strategies.pdf122,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.