Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14208
Title: Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології
Other Titles: Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології
Authors: Ткаченко, Павло Іванович
Резвіна, Катерина Юріївна
Зарудська, Т. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Ткаченко П. І. Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна, Т. А. Зарудська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 374–377.
Abstract: Останнім часом все більш актуальним стає питання творчого розвитку особистості. У нашій країні відбуваються зміни, що зумовлюють необхідність виховання покоління, зорієнтованого на розв'язання складних інтелектуальних проблем. Навчальні заклади України дбають про творчий потенціал кожного студента та в подальшому - нашого суспільства в цілому. Удосконалювати навчальний процес з хірургічної стоматології, підвищувати ефективність обсягу та форм роботи, керуючись лише застарілими методиками, на сьогодні стає неможливим. Це питання є актуальним на сьогодення, оскільки під час занять досить часто визначається, що студенти мислять готовими схемами та дають відповіді на поставлені запитання досить стисло та неповно, не бажаючи систематизувати та дослідити отримані навички та знання.
В последнее время все более актуальным становится вопрос творческого развития личности. В нашей стране происходят изменения, обусловливающие необходимость воспитания поколения, ориентированного на решение сложных интеллектуальных проблем. Учебные заведения Украины заботятся о творческом потенциале каждого студента и в дальнейшем - общества в целом. Усовершенствовать учебный процесс по хирургической стоматологии, повышать эффективность объема и форм работы, руководствуясь лишь устаревшими методиками, сегодня становится невозможным. Этот вопрос является актуальным на сегодняшний день, поскольку во время занятий достаточно часто определяется, что студенты мыслят готовыми схемами и дают ответы на поставленные вопросы достаточно кратко и неполно, не желая систематизировать и исследовать полученные навыки и знания.
Recently, the issue of creative development ofpersonality has become increasingly important. In our country there are changes that necessitate the education of a generation focused on solving complex intellectual problems. Educational institutions of Ukraine care about the creative potential of each student and in the future - our society as a whole. It is currently impossible to improve the educational process in surgical dentistry, increase the efficiency of the volume and forms of work, guided only by outdated methods. This question is relevant today, because during classes it is often determined that students think ready-made schemes and give answers to questions quite concisely and incompletely, not wanting to systematize and explore the acquired skills and knowledge.
Keywords: ТРВЗ
розвиток творчої уяви
вивчення
хірургічна стоматологія
ТРИЗ
развитие творческого воображения
изучение
хирургическая стоматология
the theory of inventive problem solving
development of creative imagination
study
surgical dentistry
UDC: 616.314-089
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14208
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko_Zastosuvannia_TRVZ.pdf83,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.