Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20424
Назва: | Дистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладача |
Автори: | Петров, Євген Євгенович Іваницька, Тетяна Анатоліївна Козакевич, Олена Борисівна Треумова, Світлана Іванівна Petrov, Ye. Ye Ivanitskaya, T. A Kozakevych, O. B Treumova, S. I. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавець: | Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Дистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладача / Є. Є.Петров, Т. А. Іваницька, О. Б. Козакевич, С. І. Треумова // Актуальні проблеми вищої медичної освіти і науки : матеріали доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Харків, 8 квітня, 2021р.). – Харків, 2021. – С. 153–155. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні вимоги до проведення навчального процесу зумовили необхідність впровадження нових високотехнологічних методів у традиційне навчання. Дистанційна освіта вже міцно увійшла до нашого життя. Цьому сприяв бурхливий розвиток IT-технологій. Разом з тим, ця форма навчання ставить перед працівниками вищої школи, у тому числі й медичної, нові завдання і вимоги відповідності. Сучасний викладач медичного вищого навчального закладу повинен мати високий рівень знань не лише в галузі своєї спеціалізації, але й у володінні сучасними інформаційними та новітніми мультимедійними нанотехнологіями, що допоможе йому у роботі зі здобувачами освіти при дистанційному навчанні. На викладача покладається велика відповідальність у керуванні навчальним процесом, у створенні високоякісного блоку навчально-методичного матеріалу, у допомозі студентам щодо створення індивідуального навчального плану. Він проводить заняття, онлайн-лекції, консультації, керує навчальними проектами. Тому викладач повинен постійно підвищувати та удосконалювати свій рівень кваліфікації, у тому числі й щодо інформаційних технологій. |
Ключові слова: | дистанційна форма навчання клінічні дисципліни вища медична освіта |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20424 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dystantsiinyi_metod_medychnoi_osvity.pdf | 740,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.