Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21516
Назва: Формування наукового мислення у студентів-медиків на заняттях з іноземної мови
Автори: Наместюк, С.
Рак, О.
Полагнин, А.
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Наместюк С. Формування наукового мислення у студентів-медиків на заняттях з іноземної мови / С. Наместюк, О. Рак, А. Полагнин // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 132–138.
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено аналіз комплексної репрезентації формування наукового мислення у студентів-медиків з виокремленням компонентів та умов його розвитку, зв’язку з різними індивідуальними аспектами особистості та умов його формування в умовах університетської освіти. Мета роботи досягалася через вирішення низки завдань: дослідити рівень розвитку наукового мислення студентів-медиків, критичного мислення та умови його формування у студентів І та ІІ курсів в Буковинському державному медичному університеті, виокремлення рівня наукового мислення, критичного мислення та умов його формування, встановлення взаємозв’язку між науковим мисленням - логічним мисленням - дослідницьким потенціалом та стилем мислення, проаналізувати відбір та розробку методів навчання наукового мислення, розробка, впровадження та оцінка ефективності програми розвитку наукового мислення студентів на заняттях з іноземної мови в БДМУ. Дослідження стосувалося формування наукового мислення у студентів і полягало у визначенні рівня сформованості наукового мислення у студентів виявлення компонентів та умов, що сприяють розвитку наукового мислення Новизна та наукова оригінальність роботи. У роботі на основі нового підходу було піддано експериментальному дослідженню поняття наукового мислення. В результаті дослідження визначено основні компоненти наукового мислення та встановлено умови, що сприяють розвитку наукового мислення у студентів. Розроблено тренінгову програму та перевірено її позитивний вплив на рівень сформованості наукового мислення студентів. Теоретичне значення роботи полягає в дослідженні поняття наукового мислення та умов, компонентів, які позитивно впливають на його розвиток у студентів під час вивчення іноземних мов. Практичне значення роботи полягає в тому, що можливості використання формувальної концепції як методичної підтримки для психологів, кураторів груп, викладачів та всіх, хто займається науковою роботою у вищих навчальних закладах.
The paper analyses the complex representation of scientific thinking formation in medical students with the identification of components and conditions of its development, the relationship with various individual aspects of personality and the conditions of its formation in the context of university education. The aim of the study was achieved by solving a number of tasks: investigating the level of development of scientific thinking of medical students, critical thinking and conditions of its formation in the first and second year students at Bukovinian State Medical University, identifying the level of scientific thinking, critical thinking and conditions of its formation, establishing the relationship between scientific thinking - logical thinking - research potential and style of thinking, analysing the selection and development of methods of teaching scientific thinking, developing, implementing and evaluating e-learning tools. The study concerned the formation of scientific thinking in students and consisted in determining the level of scientific thinking in students by components and conditions that contribute to the development of scientific thinking identification. Novelty and scientific originality of the work. The concept of scientific thinking was subjected to an experimental study based on a new approach. As a result of the study, the main components of scientific thinking were identified and the conditions that contribute to the development of scientific thinking in students were established. A training programme has been developed and its positive impact on the level of scientific thinking of students has been tested. The theoretical significance of the work is to study the concept of scientific thinking and the conditions and components that positively affect its development in students when learning foreign languages. The practical significance of the work is that the possibility of using the formative concept as a methodological support for psychologists, group curators, teachers and all those involved in scientific work in higher education institutions.
Ключові слова: наукове мислення
критичне мислення
логічне мислення
розвиток наукового мислення
стиль мислення
інтелект
scientific thinking
style of thinking
critical thinking
logical thinking
development of scientific thinking
intelligence
УДК: 378.015.311:378.016:81'243]-057.875:61
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21516
Розташовується у зібраннях:Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Namestyuk_S_Formuvannya_naukovoho_myslennya.pdf79,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.