Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21966
Назва: Перцептивний компонент навчання майбутніх лікарів
Автори: Зюзіна, Лариса Степанівна
Козакевич, Вероніка Клавдіївна
Мелащенко, Олена Іванівна
Козакевич, Олена Борисівна
Ващенко, Ірина Юріївна
Дата публікації: 2023
Видавець: Івано-Франківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Перцептивний компонент навчання майбутніх лікарів / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, О. І. Мелащенко, О. Б. Козакевич, І. Ю. Ващенко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., м. Яремче- м. Івано-Франківськ, 22 вересня 2023 р. – Яремче ; Івано-Франківськ, 2023. – С. 73.
Короткий огляд (реферат): Перцептивна складова спілкування разом з комунікативною та інтерактивною поєднує в собі знання, навички, показники загальної культури і вміння спілкуватися з дітьми різного віку та їх близькими. Найважливішими умовами формування комунікативної компетентності з активним урахуванням комунікативного компоненту для майбутніх лікарів слід вважати професійну компетентність та педагогічну майстерність викладачів, створення мотиваційної активності здобувачів вищої освіти, в оволодінні технологією компетентного спілкування.
УДК: 378.147:616.253.4
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21966
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
perceptyvniy_komponent.pdf226,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.