Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21970
Title: | Деякі аспекти підвищення фахової майстерності викладача |
Authors: | Волошина, Людмила Іванівна Скікевич, Маргарита Георгіївна |
Issue Date: | 22-Sep-2023 |
Publisher: | Івано-Франківський національний медичний університет |
Citation: | Волошина Л. І. Деякі аспекти підвищення фахової майстерності викладача / Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., м. Яремче- м. Івано-Франківськ, 22 вересня 2023 р. – Яремче ; Івано-Франківськ, 2023. – С. 28. |
Abstract: | Викладачі клінічних кафедр медичних вишів отримують професію лікаря, упродовж життя набувають теоретичні та прикладні знання, які використовують у своїй педагогічній діяльності. Однак, слід зазначити, що поняття гарний професійний лікар не тотожне поняттю гарний викладач. Ми пов’язуємо це із тим, що педагогічні знання й прийоми викладач опановує самостійно, якщо в нього є висока мотивація до самовиховання та різнобічної самоосвіти. Отже, стосовно фахової майстерності усе зрозуміло, а педагогічної є низка проблем. Психолого-педагогічна культура має зростати з кожним роком, однак, це вимагає неабияких зусиль - час, пошук та відвідування сертифікованих тренінгів, оволодіння основами педагогічного моделювання, адаптація та застосування нових елементів та методик викладання дисципліни тощо. Не слід забувати й про особистісні якості та здібності викладача. |
Keywords: | освітній процес викладач медичного ЗВО психолого-педагогічна майстерність фахова майстерність |
UDC: | 378.147:378.12 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21970 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voloshyna_LI_Deyaki_aspekty_pidvyshchennya_fakhovoyi_maysternosti_vykladacha.pdf | 488,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.