Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6429
Title: Мотивація навчання в інтернатурі
Authors: Скрипнікова, Таїса Петрівна
Максименко, Павло Тихонович
Павленко, Людмила Григорівна
Богашова, Лідія Яківна
Просандєєва, Галина Федорівна
Скрипніков, Петро Миколайович
Шешукова, Ольга Вікторівна
Шевченко, Василь Кирилович
Мельник, Владислав Леонідович
Федорич, Тетяна Трохимівна
Хміль, Тетяна Андріївна
Issue Date: 1998
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Мотивація навчання в інтернатурі / Т. П. Скрипникова, П. Т. Максименко, Л. Г. Павленко [ та.ін.] // Активізація студентів – засіб формування позитивних мотивів навчання : навч.-метод. конф. – Полтава, 1998. – С. 123–124.
Abstract: Навчання в інтернатурі - важливим, складний та необхідний етап первинної спеціалізації. Головна мета її - поширення, покра­ щення і закріплення теоретичних знань, вмінь та практичних нави­ чок випускника. Мета інтернатури набуває важливого значення особливо сього­ дні, коли на перший план виступають ринкові відносини. Організа­ ція великої кількості приватних стоматологічних кабінетів, робота в державних установах по госпрозрахунку потребує підвищення від­ повідальності, знання сучасних стоматологічних технологій. Введення платних послуг у стоматології зобов'язує як виклада­ чів, так і випускників при вивченні в минулому спеціальності, звертати цілеспрямовано увагу на ті розділи, які недостатньо вивчені, а також на ті, які більш необхідні будуть у роботі випуск­ ника після закінчення інтернатури: - організація госпрозрахунко­ вих кабінетів; — платне обслуговування хворих у лікувальних за­ кладах і приватних кабінетах; - знання питань сучасної економіки у стоматології; — правові аспекти лікаря і хворого, їх захист; - су­ часна обробка інструментарію, матеріалів, рук медперсоналу; - захист медперсоналу від внутрішньокабінетної інфекції, СНІДу, гепатиту В, специфічних запальних захворювань. Після закінчення академії багато випускників мають право інди­ відуального працевлаштування у приватних структурах. Ось чому кафедра завжди звертає увагу на індивідуалізацію навчання інтернів. Постійно частина інтернів приділяють більше уваги тим розділам стоматології, якими будуть займатися після закінчення інтернатури, вдосконалюють практичні навички у цьому напрямку. Активний розвиток ендодонтії, велике надходження нових плом- бувальних матеріалів, знеболюючих засобів, інструментарію спону­ кає молодих спеціалістів замислитись над розширенням своїх знань та вмінь, щоб іти в ногу з сучасними досягненнями у стоматології. Тому кафедра заохочує інтернів відвідувати виставки зі стоматоло­ гії, семінари, конференції як в інших містах держави, так і за її межами. Інтерни запрошуються до активної участі в роботі семіна­ рів, організованих навчальним центром "Комподент". У зв'язку з цим кафедра в навчальну програму і навчальний план ввела заняття з маркетингу, нового економічного розрахунку, сучасних вимог до стоматологічного кабінету. Здійснюється інтег­ рація навчання інтернів з керівниками управління охорони здоро­ в'я, санітарно-епідеміологічною службою області, кафедрою онколо­ гії, інфекційних хвороб, клінічної фармакології, шкірно-венеричних хвороб. Поряд з виконанням навчального плану і програми, затвердже­ них МОЗ України, кафедра в лікувальну роботу впроваджує науко­ ві розробки співробітників академії, кафедри. Як база клінічних випробувань нових матеріалів і лікарських засобів, результати до­ сліджень широко використовуються в клініці, знайомлячи з цими методиками інтернів і спонукаючи їх до участі в наукових дослі­ дженнях. Так, вітчизняний композитний пломбувальний матеріал "Кромлайт", який знайшов широке застосування у реставраційній стоматології; матеріали фірми "Дентсплай" - "Спектрум ТРИ", "Дайрект АР" мають високу естетичну якість та довговічність, "фітодент” - рослинний препарат для лікування захворювань сли­ зової оболонки порожнини рота, "Вермілат” у комплексній терапії захворювань тканин пародонту, медичний клей КЛ-3, "Біофіл" для ушивання ран слизової оболонки порожнини рота та ін. Вище сказане є мотивацією до покращення знань і вмінь інтер­ нів. С
Keywords: стоматологія
інтерни
інтернатура
навчання
ендодонтія
мотивація
навчальний план
навчальна програма
мотивація
наукові розробки
випускник
практичні навички
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6429
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Motyvatsiya_navchannya_v_internaturi.pdf165,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.