Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7196
Title: Деякі питання щодо викладання фізіології іноземним студентам
Other Titles: Some questions about teaching physiology to foreign students
Некоторые вопросы преподавания физиологии иностранным студентам
Authors: Соколенко, Валентина Миколаївна
Жукова, Марина Юріївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Коковська, Оксана Валеріївна
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Соколенко, Валентина Николаевна
Жукова, Марина Юрьевна
Веснина, Людмила Эдуардовна
Коковская, Оксана Валерьевна
Федотенкова, Наталья Николаевна
Sokolenko, V. N.
Zhukova, M. Y.
Vesnina, L. E.
Kokovskaya, O. V.
Fedotenkova, N. N.
Issue Date: 2013
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Деякі питання щодо викладання фізіології іноземним студентам / В. М. Соколенко, М. Ю. Жукова, Л. Е. Весніна, О. В. Коковська, Н. М. Федотенкова // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 168–170.
Abstract: Викладання фізіології студентам-іноземцям потребує особливої уваги та індивідуального підходу. В зв'язку з недостатнім володінням мовою викладання (російською мовою) студентами-іноземцями необхідно урізноманітнити наочність та комп'ютеризацію навчального процесу. Основними методологічними принципами є вдосконалення навчання та виховання шляхом підвищення практичної значимості кожного заняття як засобу додаткової мотивації студентів. Teaching physiology to foreign students requires special attention and individual approach. In connection with the insufficient knowledge of the language of instruction (Russian language), foreign students need to diversify the visibility and computerization of the educational process. The main methodological principles are the improvement of teaching and upbringing by increasing the practical significance of each lesson as a means of additional motivation for students. Преподавание физиологии студентам-иностранцам требует особого внимания и индивидуального подхода. В связи с недостаточным владением языком преподавания (русским языком) студентами-иностранцами необходимо разнообразить наглядность и компьютеризацию учебного процесса. Основными методологическими принципами являются совершенствование обучения и воспитания путем повышения практической значимости каждого занятия как средства дополнительной мотивации студентов.
Keywords: викладання
студенти-іноземці
наочність
мультимедійна презентація
самостійна робота
ISSN: 2079-8334
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7196
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
inozem 2013.pdf3,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.