Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7196
Назва: Деякі питання щодо викладання фізіології іноземним студентам
Інші назви: Some questions about teaching physiology to foreign students
Некоторые вопросы преподавания физиологии иностранным студентам
Автори: Соколенко, Валентина Миколаївна
Жукова, Марина Юріївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Коковська, Оксана Валеріївна
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Соколенко, Валентина Николаевна
Жукова, Марина Юрьевна
Веснина, Людмила Эдуардовна
Коковская, Оксана Валерьевна
Федотенкова, Наталья Николаевна
Sokolenko, V. N.
Zhukova, M. Y.
Vesnina, L. E.
Kokovskaya, O. V.
Fedotenkova, N. N.
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Деякі питання щодо викладання фізіології іноземним студентам / В. М. Соколенко, М. Ю. Жукова, Л. Е. Весніна, О. В. Коковська, Н. М. Федотенкова // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 168–170.
Короткий огляд (реферат): Викладання фізіології студентам-іноземцям потребує особливої уваги та індивідуального підходу. В зв'язку з недостатнім володінням мовою викладання (російською мовою) студентами-іноземцями необхідно урізноманітнити наочність та комп'ютеризацію навчального процесу. Основними методологічними принципами є вдосконалення навчання та виховання шляхом підвищення практичної значимості кожного заняття як засобу додаткової мотивації студентів. Teaching physiology to foreign students requires special attention and individual approach. In connection with the insufficient knowledge of the language of instruction (Russian language), foreign students need to diversify the visibility and computerization of the educational process. The main methodological principles are the improvement of teaching and upbringing by increasing the practical significance of each lesson as a means of additional motivation for students. Преподавание физиологии студентам-иностранцам требует особого внимания и индивидуального подхода. В связи с недостаточным владением языком преподавания (русским языком) студентами-иностранцами необходимо разнообразить наглядность и компьютеризацию учебного процесса. Основными методологическими принципами являются совершенствование обучения и воспитания путем повышения практической значимости каждого занятия как средства дополнительной мотивации студентов.
Ключові слова: викладання
студенти-іноземці
наочність
мультимедійна презентація
самостійна робота
ISSN: 2079-8334
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7196
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inozem 2013.pdf3,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.