Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8028
Назва: Обґрунтування необхідності впровадження дистанційного навчання в навчальний процес для студентів стоматологічних факультетів ВМНЗ України
Автори: Локес, Катерина Петрівна
Аветіков, Давид Соломонович
Яценко, Ігор Володленович
Ставицький, Станіслав Олександрович
Локес, Екатерина Петровна
Аветиков, Давид Соломонович
Яценко, Игорь Володленович
Ставицкий, Станислав Александрович
Lokes, K. P.
Avetikov, D. S.
Yatsenko, I. V.
Stavitskiy, S. O.
Дата публікації: 2015
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Обґрунтування необхідності впровадження дистанційного навчання в навчальний процес для студентів стоматологічних факультетів ВМНЗ України / К. П. Локес, Д. С. Аветіков, І. В. Яценко, С. О. Ставицький // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю. – Полтава, 2015. – С. 150–151.
Короткий огляд (реферат): Описані можливості впровадження дистанційного навчання у вищих медичних навчальних закладах. Представлені здобутки кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії з пластичною та реконструктивною хірургією голови та шиї ВДНЗ України «УМСА» у використанні дистанційного навчання. Разом із тим автори наголошують, що для кафедр клінічної спрямованості дистанційне навчання є лише додатковим, оскільки студентам неможливо опанувати необхідними практичними навичками самостійно, без допомоги викладача; Представлены достижения кафедры хирургической стоматологии и челюстно-лицевой хирургии с пластической и реконструктивной хирургией головы и шеи ВДНЗУ Украины «УМСА» в использовании дистанционного обучения. Вместе с тем авторы отмечают, что для кафедр клинической направленности дистанционное обучение является лишь дополнительным, поскольку студентам невозможно овладеть необходимыми практическими навыками самостоятельно, без помощи преподавателя; e achievements of the Department of Surgical Dentistry and Maxillofacial Surgery with Plastic and Reconstructive Head and Neck Surgery of the Department of Higher Medical Sciences of Ukraine "UMSA" are presented in the use of distance learning. However, the authors emphasize that for the departments of clinical orientation, distance learning is only additional, since students can not master the necessary practical skills independently, without the help of a teacher.
Ключові слова: дистанційне навчання
медична освіта
освітні технології
distance education
medical education
educational technology
дистанционное обучение
медицинское образование
образовательные технологии
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8028
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LokAvetYatsStav2015.pdf336,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.