Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8701
Title: | Ефективні механізми впровадження компетентністного підходу в опануванні майбутніми медиками медичної біології |
Authors: | Дубінін, Сергій Іванович Рябушко, Олена Борисівна Ваценко, Анжела Володимирівна Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна Пілюгін, Валентин Олексійович Передерій, Ніна Олександрівна Овчаренко, Оксана Василівна |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний вищий навчальний заклад «Івано-Франківський національний медичний університет» |
Citation: | Ефективні механізми впровадження компетентністного підходу в опануванні майбутніми медиками медичної біології / С. І. Дубінін, О. Б. Рябушко, А. В. Ваценко [та ін.] // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : збірник тез наук.-практ. конф. з міжнар.участю, 11 травня 2018 року, м. Івано-Франківськ. – Івано-Франківськ, 2018. – С. 81. |
Abstract: | Основним завданням вищої медичної освіти на сучасному етапі є формування майбутнього фахівця, як творчої особистості, здатної до самореалізації, саморозвитку, самоосвіти та інноваційної діяльності. Швидкий розвиток науки та широке застосування нових технологій у всіх галузях медицини вимагають від молодих спеціалістів не тільки високого рівня теоретичних знань, але й здатності оперативно реагувати на сучасні досягнення медичної науки і опануванням їх на практиці. Учбовий процес у вищих медичних навчальних закладах потребує широкого застосування інноваційних технологій, які передбачають впровадження нових методів та прийомів, що включають активні та інтерактивні форми засвоєння знань, умінь і навичок, та їх практичне втілення і вміння застосовувати. |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8701 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра біології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
efektivnі_mexanіzmi_vprovadzhennya_kompetenefektivnі_mexanіzmi_vprovadzhennya_kompetentnіstnogo_pіdhodu.pdf | 266,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.