Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNowakowski, Piotr Tomasz-
dc.date.accessioned2018-12-28T02:50:24Z-
dc.date.available2018-12-28T02:50:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationNowakowski Piotr T. The interaction dimensions in academic setting / Piotr T. Nowakowski // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 180–181.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324-
dc.description.abstractУ статті досліджено аксіологічні засади педагогічної взаємодії викладача і студента у ВНЗ. Окреслено основні напрямки навчальної, поза навчальної та виховної роботи зі студентами. Наголошено на провідній ролі наукових досліджень у розвитку особистості викладача.; The article focuses on the axiological principles o f pedagogical interaction between a teacher and a student at higher educational institutions. The main directions o f academic, extra-curricular and educational work with students have been outlined. The leading role o f scientific research in the development of the teacher's personality has been emphasized.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectсуб'єкт-суб'єктні відносиниuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectаксіологічні принципиuk_UA
dc.titleThe interaction dimensions in academic settinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95_TID.pdf60,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.