Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nowakowski, Piotr Tomasz | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-28T02:50:24Z | - |
dc.date.available | 2018-12-28T02:50:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Nowakowski Piotr T. The interaction dimensions in academic setting / Piotr T. Nowakowski // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 180–181. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено аксіологічні засади педагогічної взаємодії викладача і студента у ВНЗ. Окреслено основні напрямки навчальної, поза навчальної та виховної роботи зі студентами. Наголошено на провідній ролі наукових досліджень у розвитку особистості викладача.; The article focuses on the axiological principles o f pedagogical interaction between a teacher and a student at higher educational institutions. The main directions o f academic, extra-curricular and educational work with students have been outlined. The leading role o f scientific research in the development of the teacher's personality has been emphasized. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | суб'єкт-суб'єктні відносини | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | аксіологічні принципи | uk_UA |
dc.title | The interaction dimensions in academic setting | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
95_TID.pdf | 60,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.