Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Назва: The interaction dimensions in academic setting
Автори: Nowakowski, Piotr Tomasz
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Nowakowski Piotr T. The interaction dimensions in academic setting / Piotr T. Nowakowski // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 180–181.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено аксіологічні засади педагогічної взаємодії викладача і студента у ВНЗ. Окреслено основні напрямки навчальної, поза навчальної та виховної роботи зі студентами. Наголошено на провідній ролі наукових досліджень у розвитку особистості викладача.; The article focuses on the axiological principles o f pedagogical interaction between a teacher and a student at higher educational institutions. The main directions o f academic, extra-curricular and educational work with students have been outlined. The leading role o f scientific research in the development of the teacher's personality has been emphasized.
Ключові слова: суб'єкт-суб'єктні відносини
педагогічна взаємодія
аксіологічні принципи
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95_TID.pdf60,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.