Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9908
Title: Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови
Authors: Горжуй, Дмитро Сергійович
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Горжуй Д. С. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови / Д. С. Горжуй // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 51–53.
Abstract: Висвітлено методи вдосконалення викладання нового словникового матеріалу на уроках англійської мови в медичних коледжах. Для ілюстрації своїх положень автор застосовує матеріали, адаптовані з британських підручників, аналізуючи шляхи презентації словникових одиниць і перевірки їх розуміння методом CCQ.; The article deals with ways to benefit the process of teaching new vocabulary during lessons in medical colleges. The author uses materials adapted from Career Paths: Medical textbook by V. Evans to further highlight his ideas. He analyzes methods of presenting lexis and checking its understanding by students through concept–checking questions (CCQ).
Keywords: методика викладання англійської мови
англійська мова за професійним спрямуванням
словник
метод CCQ
methods of teaching EFL
English for Specific Purposes (ESP)
vocabulary
concept–checking questions (CCQ)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9908
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vykorystannia_komunikatyvnoho_pidkhodu.pdf745,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.