Кафедра хірургії № 1
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра хірургії № 1 за Автор "Balia, H. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Самостійна робота студентів – фактор підвищення якості підготовки майбутнього лікаря(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021) Нємченко, Іван Іванович; Ляховський, Віталій Іванович; Люлька, Олександр Миколайович; Рябушко, Роман Миколайович; Городова-Андрєєва, Тамара Валер'янівна; Сидоренко, Архип Володимирович; Баля, Геннадій Миколайович; Уласевич, Лариса Павлівна; Nemchenko, I. I.; Lyakhovskiy, V. I.; Liulka, О. М.; Riabushko, R. M.; Gorodova-Andreeva, T. V.; Sydorenko, A. V.; Balia, H. M.; Ulasevych, L. P.Самостійна робота студентів e невід'емною частиною сучасного педагогічного процесу. Особливого значення вона набуває у професійному зростанні майбутнього лікаря,оскільки формує пізнавальну діяльність студентів, сприяє розвитку їхньої самостійності й організованості, духовному зростанню, формуванню творчого підходу до розв'язання проблем навчального і професійного рівнів, набуттю професійного досвіду, а також підвищенню якості підготовки лікарів для подальшої практичної діяльності.Документ Сучасні технології навчання в процесі підготовки майбутнього лікаря(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021) Нємченко, Іван Іванович; Ляховський, Віталій Іванович; Люлька, Олександр Миколайович; Рябушко, Роман Миколайович; Городова-Андрєєва, Тамара Валер'янівна; Сидоренко, Архип Володимирович; Баля, Геннадій Миколайович; Уласевич, Лариса Павлівна; Nemchenko, I. I.; Lyakhovskiy, V. I.; Liulka, О. М.; Riabushko, R. M.; Sydorenko, A. V.; Balia, H. M.; Ulasevych, L. P.Зміна та модернізація системи вищої освіти конче потребує впровадження сучасного викладання предметів, а також залучення новітніх інноваційних методик викладання матеріалу, поширення інноваційних форм та методів, повинно привести до якісних змін у педагогічному процесі, оскільки нові методи навчання сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, дозволяють навчити студентів ефективно та продуктивно мислити, своєчасно приймати, правильні рішення.