Проблеми екології та медицини, 2022, Том 26, № 5-6
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Проблеми екології та медицини, 2022, Том 26, № 5-6 за Автор "Bieliaieva, O. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Effectiveness of «Ted Talks» video materials in teaching English at a medical university(Полтавський державний медичний університет, 2022) Lysanets, Yu. V.; Bieliaieva, O. M.; Morokhovets, H. Yu.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Мороховець, Галина ЮріївнаThe article examines the methodological potential of video materials from the TED Talks resource (Technology Entertainment Design) in the context of teaching English for Professional Purposes and Academic English at medical higher education institutions. The TED Talks video materials cover not only topical issues of natural sciences but also modern problems of education, culture, history, business, sustainable development, etc., therefore, they can contribute to the development of both hard and soft skills of undergraduate and Ph.D. students majoring in Health Care and Biology. Short TED talks delivered by experts from various spheres can be used to develop public speaking skills, analytical listening, rhetorical text analysis, etc. The paper presents several linguodidactic mechanisms aimed at the development, practice, and systematization of the above skills to optimize students’ mastering of grammatical constructions and lexical material. The methodological algorithm is represented by receptive, reproductive, and productive types of exercises and can be used to improve communicative competence and English language proficiency, to organize the classroom and extracurricular activities, as well as a distance learning mode. The research may be of interest to teachers of English at medical universities, as well as specialists from other fields, in the process of planning training sessions and developing educational and methodological materialsДокумент Академічні рейтинги – mirror image глобалізації в освіті(Полтавський державний медичний університет, 2022) Ждан, Вячеслав Миколайович; Дворник, Валентин Миколайович; Аветіков, Давид Соломонович; Бєляєва, Олена Миколаївна; Zhdan, V. M.; Dvornyk, V. M.; Avetikov, D.S.; Bieliaieva, O. M.Розглянуто феномен академічних рейтингів і коротку історію їх виникнення. Дано узагальнену характеристику найбільш впливових рейтингів. Проаналізовано погляди прихильників і противників академічних рейтингів. Показано, що в умовах глобалізаційних процесів в освіті академічні рейтинги розглядаються низкою вчених як один з інструментів, призначених для вимірювання конкурентоспроможності освітніх закладів, формування стратегії подальшого розвитку університетів та їх трансформації. З огляду на те, що питання щодо методології укладання академічних рейтингів і логіки їх використання залишається дискусійним, наведено аргументи опонентів рейтингування. Зокрема, висловлюється думка, що основні індикатори, які впливають на місце в більшості існуючих нині рейтингів, релевантні для університетів науково-дослідного типу, які мають надзвичайно потужні джерела фінансування, що й зумовлює їх конкурентоспроможність і незмінно високі місця. У зв’язку із цим рейтинги з інструменту вимірювання якості освіти почасти перетворилися на економічний і політичний інструмент із «відчутним геополітичним присмаком», що навряд чи може призвести до значного покращення якості освіти. Закцентовано увагу на тому, що існуюча нині методологія укладання рейтингів може бути доцільною лише для університетів світового рівня, які становлять 3 ‒ 5% від загальної кількості закладів вищої освіти в різних країнах світу. У висновках зазначається, що рейтинги, незважаючи на їх дискусійний характер, стали як невід’ємною частиною управлінської культури та глобального інформаційного простору, так і рушієм позитивних змін освітнього середовища університетів.