Матеріали наукових конференцій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій за Автор "Andriyanova, O. Yu."
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні підходи до формування професійних компетентностей у здобувачів освіти під час опанування освітнього компонента «Пропедевтика стоматології» на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Янко, Наталія Валентинівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Новікова, Світлана Чеславна; Хміль, Олена Всеволодівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Янко, Наталья Валентиновна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Новикова, Светлана Чеславна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Kaskova, L. F.; Vashchenko, I. Yu.; Yanko, N. V.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Pavlenkova, O. S.; Novikova, S. Ch.; Khmil, E. V.Стаття присвячена актуальному питанню формування професійних компетентностей у майбутніх стоматологів під час вивчення освітнього компонента (ОК) «Пропедевтика стоматології». У дослідженні було проаналізовано нову навчальну програму, що дозволило виявити її сильні та слабкі сторони, а також визначити найбільш ефективні методи формування професійних компетентностей. Статья посвящена актуальному вопросу формирования профессиональных компетентностей у будущих стоматологов при изучении образовательного компонента (ОК) «Пропедевтика стоматологии». В исследовании была проанализирована новая учебная программа, что позволило выявить ее сильные и слабые стороны, а также определить наиболее эффективные методы формирования профессиональных компетентностей. The article is devoted to the topical issue of the formation of professional competences in future dentists in the study of the educational component (EC) ‘Propaedeutics of Dentistry’. The study analysed the new curriculum, which allowed to identify its strengths and weaknesses, as well as to determine the most effective methods of forming professional competences.Документ Використання методики «перевернутого класу» під час викладання дитячої терапевтичної стоматології для студентів іноземців під час змішаної форми навчання(Полтавський державний медичний університет, 2025-02-19) Каськова, Людмила Федорівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Янко, Наталія Валентинівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Чуприна, Леонід Федорович; Kaskova, L. F.; Amosova, L. I.; Vashchenko, I. Yu.; Yanko, N. V.; Andriyanova, O. Yu.; Chuprina, L. F.Стаття присвячена дослідженню переваг, недоліків та ефективності інноваційної моделі навчання «перевернутого класу», яка може підвищити якість медичної освіти. Актуальність дослідження підтверджується необхідністю використання інноваційних технологій для підвищення ефективності вищої медичної освіти, а саме методики «перевернутого класу». Мета дослідження – запропонувати практичні засоби впровадження моделі «перевернутого класу» для підвищення ефективності навчання в медичних закладах вищої освіти. Наші дослідження базувалися на аналізі літературних джерел; були виокремлені важливі критерії методики викладання, які дозволили сформувати новизну дослідження та запропонувати практичні інструменти для вирішення проблем впровадження моделі «перевернутого класу» на кафедрах дитячої стоматології Полтавського державного медичного університету (ПДМУ) і у вищих навчальних медичних закладах України, які використовують змішану форму навчання в умовах воєнного стану. Результати дослідження показують, що реалізація цього підходу є досить ефективною, оскільки здобувачі освіти (ЗО) в процесі навчання самостійно шукають істину. Вони мають можливість навчатися у зручний час, викладачі можуть застосовувати індивідуальний підхід, а лекції обо практичні заняття перетворюються на цікаві дискусії. У статті висвітлено класичну, інноваційну форму моделі «перевернутого класу», показано її важливість. У статті також висвітлена провідна роль викладача у впровадженні цієї моделі, оскільки він може бути ініціатором інноваційного процесу навчання і виступати наставником тьютором. Також висвітлено низку переваг такого навчання, типові проблеми та пропозиції щодо їх вирішення в рамках вищого медичного навчального закладу. Велике практичне значення для викладачів має модель «перевернутого класу». Впровадження цієї методики в навчальний процес є запорукою якісної медичної стоматологічної освіти в майбутньому. The article is dedicated to exploring the advantages, disadvantages, and efficiency of the innovative "flipped classroom" teaching model, which has the potential to enhance the quality of medical education. The relevance of the study is confirmed by the need to use innovative technologies to improve the efficiency of higher medical education, specifically the "flipped classroom" methodology. The aim of the study is to propose practical means of implementing the "flipped classroom" model to enhance the effectiveness of education in medical higher education institutions. Our research was based on the analysis of literary sources; important criteria for teaching methodology were highlighted, which allowed us to form the novelty of the study and propose practical tools to address the problems of implementing the "flipped classroom" model in the departments of pediatric dentistry at Poltava State Medical University (PSMU) and in higher medical education institutions in Ukraine that use blended learning in wartime conditions. The research results show that the implementation of this approach is quite effective, as students (referred to as "learners") independently seek the truth in the learning process. They have the opportunity to learn at convenient times, teachers can apply an individualized approach, and lectures or practical classes transform into engaging discussions. The article highlights both the classical and innovative forms of the "flipped classroom" model, demonstrating its importance. It also emphasizes the leading role of the teacher in implementing this model, as they can be the initiator of the innovative learning process and act as a mentor or tutor. Furthermore, a number of advantages of such learning are discussed, as well as typical problems and suggestions for resolving them within the framework of a higher medical education institution. The "flipped classroom" model holds great practical significance for teachers. Implementing this methodology in the educational process is a guarantee of quality medical dental education in the future.Документ Контроль якості навчання в процесі вдосконалення професійних вмінь студентів(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Янко, Наталія Валентинівна; Янко, Наталия Валентиновна; Yanko, N. V.; Маковка, Інна Львівна; Маковка, Инна Львовна; Makovka, I. L.Резюме. В процесі професійної підготовки студентів-медиків особливе місце займає вирішення нестандартних ситуаційних задач. Систематичність тренінгу у вирішенні завдань майбутньої професії є головною умовою якісної підготовки лікаря; Резюме. В процессе профессиональной подготовки студентов-медиков особое место занимает решение нестандартных ситуационных задач. Систематичность тренинга в решении задач будущей профессии является главным условием качественной подготовки врача; Absract. Decision of non-standard tasks plays an important role in the process of professional training of medical students. Systematization of the training course on decision of future profession tasks is the main condition of the good training of doctor.Документ Контроль якості підготовки лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Новікова, Світлана Чеславна; Новикова, Светлана Чеславна; Novikova, S. Ch.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленко, Светлана Анатольевна; Pavlenko, S. A.Документ Методи визначення кінцевого рівня знань здобувачів освіти під час підсумкового контролю(Полтавський державний медичний університет, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Новікова, Світлана Чеславна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Новикова, Светлана Чеславна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Kaskova, L. F.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.; Novikova, S. Ch.; Pavlenkova, O. S.; Andriyanova, O. Yu.У статті представлено методи визначення кінцевого рівня знань здобувачів вищої освіти, їхні функції й завдання. Метою визначено вдосконалення методики оцінювання, яка використовується під час вивчення дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія».Документ Основні аспекти підвищення якості підготовки фахівців(Полтавський державний медичний університет, 2024) Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Уласевич, Лариса Павлівна; Янко, Наталія Валентинівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Уласевич, Лариса Павловна; Янко, Наталья Валентиновна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Andriyanova, O. Yu.; Ulasevych, L. P.; Yanko, N. V.; Vashchenko, I. Yu.Розглянуто окремі питання щодо підвищення якості вищої освіти з урахуванням сучасних вимог задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці висококваліфікованих фахівців нового поколінняДокумент Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Кулай, Ольга Олександрівна; Амосова, Людмила Іванівна; Яценко, Олег Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Кулай, Ольга Александровна; Яценко, Олег Игоревич; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Kulai, O. O.Висвітлено самостійну роботу студентів як напрям навчання, який сприяє формуванню самостійності, ініціативності, дисциплінованості, почуття відповідальності, необхідних майбутньому фахівцю в навчанні та професійній діяльності; The article is devoted to the independent work of students as a direction of education which contributes to the formation of self-sustainability, initiative, discipline, sense of responsibility, necessary for the future of speciality in teaching and professional activities.Документ Перспективи застосування інформаційних технологій у навчальному процесі лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Янко, Наталія Валентинівна; Яценко, Павло Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Янко, Наталия Валентиновна; Яценко, Павел Игоревич; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Yanko, N. V.; Yatsenko, P. I.Інформаційні технології, розвиваючись із кожним днем, дозволяють підвищувати ступінь продуктивності в освітньому процесі, робити його цікавим для студентів, мотивувати їх до активної пізнавальної діяльності, що, безумовно, дає їм можливість здобути якісну освіту. При впровадженні методів візуалізації в медичних закладах вищої освіти ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах.Документ Принципи фасилітації в навчальному процесі(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Мархоцька, Юлія Віталіївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Мархоцкая, Юлия Витальевна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.; Vashchenko, I. Yu.; Andriyanova, O. Yu.; Markhotska, Yu. V.Висвітлено ключові якості викладача як наставника в освітньому процесі, принципи й види фасилітації, які допомагають викладачу під час проведення практичних і лекційних занять у вищій школі. Освещены ключевые качества преподавателя как наставника в образовательном процессе, принципы и виды фасилиции, которые помогают преподавателю во время проведения практических и лекционных занятий в высшей школе. Key qualities of a teacher as a mentor in the educational process. Principles and types of facilitation that help the teacher during practical and lecture classes in higher education.Документ Реалії, проблеми й перспективи підготовки магістрів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Амосова, Людмила Іванівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Кулай, Ольга Александровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Kulai, O. O.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти України й перспективні напрями її розвитку задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих медичних фахівців.Документ Роль ділової гри в процесі формування висококваліфікованого фахівця(2017-03) Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Яценко, Олег Ігорович; Яценко, Олег Игоревич; Yatsenko, O. I.Стаття присвячена ролі самостійної роботи студента в освітньому процесі. Показано, що самостійна діяльність студента дозволяє не тільки забезпечити його професійними знаннями і вміннями, а й розвинути творчі новаторські можливості; Статья посвящена роли самостоятельной работы студента в образовательном процессе. Показано, что самостоятельная деятельность студента позволяет не только обеспечить его профессиональными знаниями и умениями, но и развить творческие новаторские возможности; The article is devoted to the role of independent work of the student in the educational process. It is shown that independent activity of the student allows not only to provide his professional knowledge and skills, but also to develop creative innovative opportunities.Документ Роль інформаційних комп’ютерних технологій у пізнавальній діяльності студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2017-05) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Яценко, Олег Ігорович; Яценко, Олег Игоревич; Yatsenko, O. I.Стаття висвітлює результати впровадження новітніх освітніх технологій у організацію самостійної роботи студентів ВДНЗУ «УМСА», які показали їхню дієвість і перспективність. Окреслено напрями подальшого розвитку вдосконалення самонавчання студентів; Статья освещает результаты внедрения новейших образовательных технологий в организации самостоятельной работы студентов ВГУЗУ «УМСА», которые показали их действенность и перспективность. Определены направления дальнейшего развития совершенствования самообучения студентов; The article highlights the results of the introduction of the newest educational technologies into the organization of independent work of the students of the Higher School of Economics and Business Administration "UMSA", which showed their effectiveness and promising. Directions are further elaborated development of improvement of self-education of students.Документ Симуляційне навчання – ефективне доповнення до традиційних методик викладання дитячої терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Новікова, Світлана Чеславна; Янко, Наталія Валентинівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Новикова, Светлана Чеславна; Янко, Наталья Валентиновна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Kaskova, L. F.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.; Pavlenkova, O. S.; Novikova, S. Ch.; Yanko, N. V.; Khmil, E. V.; Andriyanova, O. Yu.В останні роки в галузі медичної освіти спостерігається значний перехід від використання традиційних методів викладання до більш інноваційних підходів, таких як симулятивне навчання. Це особливо актуально у дитячій терапевтичній стоматології, де навички та впевненість лікаря мають вирішальне значення для успішної взаємодії з маленькими пацієнтами. Традиційні методи викладання, такі як лекції та семінари, надають студентам теоретичну базу, але часто не дозволяють їм розвивати практичні навички, необхідні для роботи з дітьми. У дитячій терапевтичній стоматології, де важливе як знання анатомії і фізіології, так й уміння встановити контакти з дитиною, традиційні підходи можуть бути недостатніми. Студенти можуть зіткнутися з труднощами при спробі застосувати теоретичні знання на практиці, особливо у стресових ситуаціях, пов'язаних із лікуванням дітей. Симулятивне навчання, навпаки, пропонує більш інтерактивний та практико-орієнтований підхід. Використання симуляторів та рольових ігор дозволяє студентам відпрацьовувати навички у безпечному та контрольованому середовищі. Вони можуть практикувати різні сценарії, такі як лікування карієсу або проведення профілактичних процедур, взаємодіючи з "пацієнтами" (симуляторами або акторами), що допомагає розвивати не лише технічні навички, а й емоційний інтелект, необхідний для роботи з дітьми. Однією з ключових переваг симулятивного навчання є можливість отримання зворотного зв'язку у реальному часі. Студенти можуть аналізувати свої дії, виявляти помилки та коригувати їх, що сприяє глибшому розумінню матеріалу. Крім того, симуляція дозволяє створити умови, наближені до реальної практики, що значно підвищує рівень впевненості студентів перед виходом на клінічну практику. In recent years, the field of medical education has seen a significant shift from traditional teaching methods to more innovative approaches such as simulation-based learning. This is particularly true in pediatric dentistry, where the skills and confidence of the practitioner are crucial for successful interaction with young patients. Traditional teaching methods such as lectures and seminars provide students with a theoretical basis, but often do not allow them to develop the practical skills necessary to work with children. In pediatric dentistry, where both knowledge of anatomy and physiology and the ability to establish contact with the child are important, traditional approaches may not be sufficient. Students may face difficulties when trying to apply theoretical knowledge to practice, especially in the stressful situations associated with treating children. Simulation-based learning, in contrast, offers a more interactive and practice-oriented approach. The use of simulators and role-playing games allows students to practice skills in a safe and controlled environment. They can practice different scenarios, such as treating caries or performing preventive procedures, interacting with "patients" (simulators or actors), which helps to develop not only technical skills, but also the emotional intelligence necessary for working with children. One of the key advantages of simulation-based learning is the ability to receive real-time feedback. Students can analyze their actions, identify errors and correct them, which contributes to a deeper understanding of the material. In addition, simulation allows you to create conditions close to real practice, which significantly increases the level of confidence of students before entering clinical practice.Документ Сучасні технології навчання як метод інтеграції медичної освіти в міжнародний освітній простір(Полтавський державний медичний університет, 2023) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Янко, Наталія Валентинівна; Амосова, Людмила Іванівна; Яценко, Павло Ігорович; Артем'єв, Андрій Владиславович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Янко, Наталия Валентиновна; Амосова, Людмила Ивановна; Яценко, Павел Игоревич; Артемьев, Андрей Владиславович; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Yanko, N. V.; Amosova, L. I.; Yatsenko, P. I.; Artemiev, A. V.Запровадження цифрових технологій у педагогічному процесі стало однією з визначальних тенденцій сучасної медичної освіти. Провідну роль у її модернізації відіграють технології змішаного навчання (blended-learning), яке ґрунтується на гнучкому комбінуванні навчання в аудиторії із заняттями в мережі, що веде до зміни самої парадигми освіти, передбачає вироблення нових стандартів, вимог і методик викладання.Документ Сучасні тренди розвитку освіти: реалії й перспективи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Амосова, Людмила Іванівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Ulasevych, L. P.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено пріоритетні напрями цифрової трансформації освіти в Україні з урахуванням сучасних світових освітніх трендів задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців.Документ Інтеграція й інновації в освіті(Полтавський державний медичний університет, 2025) Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Уласевич, Лариса Павлівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Новікова, Світлана Чеславна; Ващенко, Ірина Юріївна; Садовські, Марина Олександрівна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Уласевич, Лариса Павловна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Новикова, Светлана Чеславна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Садовски, Марина Александровна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Ulasevych, L. P.; Andriyanova, O. Yu.; Novikova, S. Ch.; Vashchenko, I. Yu.; Sadovski, M. O.У статті розглянуто окремі питання щодо інтеграції й інновацій у вищій освіті з урахуванням сучасних вимог задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці висококваліфікованих фахівців нового покоління. В статье рассмотрены отдельные вопросы об интеграции и инновациях в высшем образовании с учетом совреных требований для достижения уровня международных стандартов и содействия подготовке высококвалифицированных специалистов нового поколения. The article raises specific questions regarding integration and innovation in higher education, taking into account modern requirements for achieving the level of international standards and promoting the training of highly qualified specialists of the new generation.Документ Інтеграція педагогічних, інноваційних і медичних технологій у професійній підготовці майбутнього лікаря(Полтавський державний медичний університет, 2025) Андріянова, Ольга Юріївна; Каськова, Людмила Федорівна; Амосова, Людмила Іванівна; Яценко, Павло Ігорович; Ващенко, Ірина Юріївна; Хміль, Олена Всеволодівна; Янко, Наталія Валентинівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Амосова, Людмила Ивановна; Яценко, Павел Игоревич; Ващенко, Ирина Юрьевна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Янко, Наталья Валентиновна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Andriyanova, O. Yu.; Kaskova, L. F.; Amosova, L. I.; Yatsenko, P. I.; Vashchenko, I. Yu.; Khmil, E. V.; Yanko, N. V.; Pavlenkova, O. S.У статті надано інформацію щодо впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій під час проведення навчального процесу, перегляду його змісту і форм, підвищення рівня фахової компетентності як основи розвитку здібностей майбутнього лікаря та їхньої ролі для здобуття професійних якостей, необхідних для успішної клінічної діяльності в сучасних умовах. В статье представлена информация о внедрении современных информационно-компьютерных технологий во время проведения учебного процесса, пересмотра его содержания и форм, повышения уровня профессиональной компетентности как основы развития способностей будущего врача и их роли для получения професионных качеств, необходимых для успешной клинической деятельности в современных условиях. The article provides information on the introduction of modern information and computer technologies during the educational process, revising its content and forms, increasing the level of professional competence as the basis for developing the abilities of a future doctor and their role in acquiring professional qualities necessary for successful clinical activity in modern conditions.