Вісник проблем біології і медицини, 2019, Випуск 1, Том 2 (149)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, 2019, Випуск 1, Том 2 (149) за Автор "Kaskova, L. F."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вікові відмінності показників карієсу постійних зубів у дітей 6-16 років(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Попик, Катерина Михайлівна; Попик, Екатерина Михайловна; Popik, K. M.; Уласевич, Лариса Павлівна; Уласевич, Лариса Павловна; Ulasevych, L. P.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. A.Найбільш активний приріст показників карієсу спостерігається у дітей. Це пов’язано з прорізуванням постійних зубів, які недостатньо мінералізовані, особливо в перші 2-3 роки після прорізування, формуванням органів і систем організму, соматичною патологією, неякісною гігієною порожнини рота дітей, геохімічними умовами проживання, впливом різноманітних зовнішніх факторів, які можуть спричинити порушення мінерального обміну. Збільшення показника поширеності карієсу постійних зубів відбувається в кожному віковому періоді. Найбільш значиму зміну спостерігаємо у віці від 6 до 7 років, тобто період початку прорізування перших постійних молярів, які слабко мінералізовані, адаптація дітей першого року навчання в школі. Важливими є періоди від 8 до 9 років (збільшення показника на 15,79%), а також від 9 до 10 років (збільшення показника на 14,82%) та з 10 до 11 років (збільшення показника на 13,94%), коли відбувається перехід дітей з початкової школи до середньої, з більшим навантаженням, необхідністю звикання до нового педагогічного колективу. В інші вікові періоди нами не відмічені значні підвищення показника поширеності карієсу. Інтенсивність карієсу збільшується у дітей 6-7 років, 9-10 та 13-14 років, що також в певній мірі зіставляється з періодами навчання в початковій, середній чи старшій школі, що потребує подальшого дослідження. Рівень стоматологічної допомоги підвищується від I до III групи, а також підвищується потреба у лікуванні, на показник якої можливо впливати лише шляхом проведення профілактичної роботи з дітьми та їх батьками про необхідність проведення профілактичних та лікувальних заходів на ранніх етапах виникнення карієсу.Документ Модернізація методики викладання дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» іноземним студентам(Полтавський державний медичний університет, 2019) Каськова, Людмила Федорівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Хміль, Олена Всеволодівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Янко, Наталія Валентинівна; Kaskova, L. F.; Vashchenko, I. Yu.; Khmil, O. V.; Andrianova, O. Yu.; Yanko, N. V.Наведено дані про застосування інноваційних методик для аудиторного та позаудиторного викладання дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія», використаних у роботі зі студентами-іноземцями. Методика портфоліо носить особистісно-орієнтований характер та надає змогу фіксувати та оцінювати досягнення кожного студента з дисципліни під час навчання, що надає змогу сформувати компетентності у майбутнього фахівця дитячого стоматологічного профілю.