Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (173), додаток
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (173), додаток за Автор "Taran, Z. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Miller's pyramid», the «onion model», the «portfolio method», the «assessment orbits»: how to evaluate the professionality of a doctor?(Полтавський державний медичний університет, 2024) Bieliaieva, O. M.; Bilash, S. M.; Skrypnykov, P. M.; Lysanets, Yu. V.; Skrypnikova, T. P.; Khmil, T. A.; Taran, Z. M.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Білаш, Сергій Михайлович; Скрипников, Петро Миколайович; Лисанець, Юлія Валеріївна; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Таран, Зінаїда МихайлівнаThe article focuses on the issue of assessing a doctor's professionalism, exploring various methodologies proposed by experts in medical pedagogy. Concepts such as "Miller's pyramid," the "onion model," and the "portfolio method", «assessment orbits» are thoroughly examined. Particularly highlighted is the adaptation of "Miller's pyramid" in response to the evolving focus of medical education towards fostering professionalism and shaping professional identity. The article scrutinizes perspectives advocating for the incorporation of a fifth tier into the traditional four-tier structure of "Miller's pyramid," emphasizing the attitudes, values, and behaviors indicative of a doctor's emerging professional ethos. Additionally, a succinct overview of the "onion model" is provided. The portfolio method is emphasized for its role in organizing, shaping, and facilitating continuous assessment of the educational accomplishments of medical students. The «assessment orbits» are characterized. Стаття присвячена питанню оцінювання професійності лікаря. Розглянуто різні концепції, які пропонуються фахівцями в галузі медичної педагогіки для розв’язання цього завдання ‒ «піраміду Міллера», «модель цибулини», «метод портфоліо», «орбіти оцінювання». Значну увагу приділено модифікації «піраміди Міллера», що зумовлено зміщенням у медичній освіті акцентів на розвиток професійності і формування професійної ідентичності. Проаналізовано погляди вчених, які вважають, що додавання до класичної чотиристратумної структури «піраміди Міллера» п’ятого стратуму послідовно демонструє ставлення, цінності та поведінку, які очкують від того, хто почав думати, діяти і відчувати себе лікарем. Коротко розглянуто «модель цибулини». Приділено увагу методу портфоліо як процесу організації, форми та технології роботи, що уможливлює безперервне оцінювання досягнення суб’єктів медичної освіти. Схарактеризовано «орбіти оцінювання».Документ Transformations in teaching English for specific purposes in the era of globalization(Полтавський державний медичний університет, 2024) Lysanets, Yu. V.; Bieliaieva, O. M.; Rozhenko, I. V.; Taran, Z. M.; Prykhodko, Ya. M.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда Михайлівна; Приходько, Яніна МиколаївнаThe paper examines the recent trends and transformations in ESP teaching to meet the needs of future professionals in the globalized world. As globalization intensifies the interactions between individuals and organizations from different linguistic backgrounds, there is a growing demand for English language proficiency tailored to specific purposes. Professionals are becoming increasingly mobile, moving across borders for work or collaborating with international colleagues. Consequently, it is essential to continuously monitor these evolving demands in order to enhance the instructional content promptly and effectively. The study emphasizes that globalization has led to dynamic transformations in ESP teaching worldwide, aligning educational practices with the demands of the modern world. These trends include increased technological integration, which includes the incorporation of digital resources such as data-driven learning tools to meet industry needs, fostering a collaborative approach, and a focus on enhancing soft skills. У статті розглянуто актуальні тенденції у викладанні англійської мови для спеціальних цілей з огляду на процеси глобалізації у сучасному світі, зокрема розширення міжнародної співпраці та розвиток програм академічної мобільності. Відтак, аналіз трансформаційних змін і потреб здобувачів освіти є запорукою удосконалення змісту та засобів навчання англійської мови для спеціальних цілей у закладах вищої освіти. Автори наголошують на ефективності застосування програмних засобів корпусної лінгвістики, на важливості організації колаборативного навчання, а також на необхідності вдосконалення м’яких навичок здобувачів освіти під час вивчення англійської мови для спеціальних цілей.