Авторефетати та дисертації. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Авторефетати та дисертації. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією за Автор "Slipchenko, L. B."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні майбутніх фахівців з міжнародної економіки(Київський національний лінгвістичний університет, 2014) Сліпченко, Лариса Борисівна; Slipchenko, L. B.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови. – Київський національний лінгвістичний університет МОН України, Київ 2014. У дисертації проаналізовано сучасний стан навчання англомовного діалогічного мовлення, проаналізовано більше двохсот аудіофрагментів реальних телефонних бесід та домовленостей, описано психолінгвістичні, лінгвістичні та соціокультурні особливості навчання; проведено анкетування фахівців у сфері бізнесу та підприємництва щодо необхідності підготовки студентів в сфері англомовної телефонії, а також для визначення тематики спілкування; з’ясовано, що на процес оволодіння студентами з міжнародної економіки діалогічним мовленням впливають фактори соціокультурної обізнаності та психологічної налаштованості на сприйняття та передачу інформації в умовах відсутності зорового контакту. Конкретизовано складники змісту професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення з використанням телефонних розмов. Уточнено етапи навчання майбутніх фахівців з міжнародної економіки англомовного діалогічного мовлення, розроблено підсистему вправ та відповідну модель навчання. У роботі теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні майбутніх фахівців з міжнародної економіки. Сформульовано методичні рекомендації для викладачів економічних вищих навчальних закладів щодо відповідного навчання.