Вісник проблем біології і медицини, 2024, Випуск 4 (175)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, 2024, Випуск 4 (175) за Автор "Ivanchenko, А. Yu."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Research activities of medical interns(Полтавський державний медичний університет, 2024-12-27) Bezkorovaina, І. M.; Ryadnova, V. V.; Voskresenska, L. K.; Pera-Vasilchenko, A. V.; Ivanchenko, А. Yu.; Безкоровайна, Ірина Миколаївна; Ряднова, Вікторія Вікторівна; Воскресенська, Людмила Костянтинівна; Пера-Васильченко, Анна Володимирівна; Іванченко, Анна ЮріївнаЗгідно програми інтернатури, обов’язковою до виконання лікарями-інтернами є науково-дослідна складова навчання в інтернатурі. Вона забезпечує набуття навиків самостійної роботи з науковою літературою, формує здатність до аналізу і узагальнення матеріалу, розвитку клінічного мислення, вільного викладення своїх думок, критичного осмислення даних літератури. У статті обговорюються питання науково-дослідної роботи в інтернатурі. Проаналізовано методичну літературу з питань організації роботи в інтернатурі. Представлені форми роботи, які застосовуються навчально-науковим інститутом післядипломної роботи Полтавського Державного Медичного Університету. Більше не обмежуючись лабораторіями, наукові дослідження присутні майже в кожному аспекті нашого життя. Виконання науково-дослідної роботи в інтернатурі вимагає структурованого підходу до дослідницького проєкту. На першому етапі лікареві-інтерну слід, провівши літературний пошук за спланованою керівником тематикою, сформулювати вступ, який пояснює мету та завдання дослідницького проекту, з визначенням актуальності теми. Методи дослідження, повинні включати діагностичні методики та практичні навички згідно програми інтернатури за фахом і мати чіткі терміни виконання кожного з етапів. Важливим самостійним етапом науково-дослідної роботи є створення її плану. Лікар-інтерн, опрацьовуючи літературу, повинен виділити існуючі розробки в даній галузі та продумати можливість розробок недостатньо представлених діагностичних, чи лікувальних способів. Керівник консультує та направляє пошукувача, даючи змогу проявити свої думки та ідеї. І хоча формування плану часто здається рутиною, саме цей початковий етап, зазвичай, наштовхує дослідника на нові розробки, які будуть вдосконалюватися в ході роботи. Результати проведеної науково-дослідної роботи лікаря-інтерна слід обговорювати на науково-практичних конференціях лікарів інтернів. An intern's research work is one component of the internship training. It involves gaining new experience in processing scientific literature, developing the ability to analyze new material, summarize the information received, form clinical thinking, and free expression of thoughts. The article highlights the main aspects of research work in the internship. It also reviews the methodological literature on the organization of work in the internship and considers the types of work recommended by the Academic and Research Institute of Postgraduate Education of Poltava State Medical University. Performing research work in an internship requires a structured approach to the research project. First, the intern should formulate an introduction by conducting a literature search on the topic planned by the supervisor. The introduction should summarize the research project's purpose and objectives and determine the topic's relevance. Research methods should include diagnostic techniques and practical skills following the internship program in the speciality and have clear deadlines for each stage. An important independent stage of research work is the creation of its plan. While studying the literature, the intern should identify existing developments in the field and consider the possibility of developing underrepresented diagnostic or therapeutic methods. The results of the intern's research work should be discussed at scientific and practical conferences. Conference attendees have the opportunity to expand their knowledge in the chosen field by listening to the reports presented. Speakers who win prizes at the conference are rewarded with an exemption from the interview at the state certification