Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки за Автор "Aslamova, M."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аксіологічні аспекти виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря(ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2017-11) Асламова, Марина Володимирівна; Асламова, Марина Владимировна; Aslamova, M.Автор аналізує проблему виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря через призму ціннісного сприйняття професійних вимог, розкриває завдання виховного впливу на студента в навчально-виховному процесі, що забезпечує формування в нього гуманістичної, професійно вивіреної системи цінностей як основи досконалого морального вибору у професійній діяльності; Автор анализирует проблему воспитания морально-этических качеств будущего врача через призму ценностного восприятия профессиональных требований, раскрывает задачи воспитательного воздействия на студента в учебно-воспитательном процессе, который обеспечивает формирование у него гуманистической, профессионально выверенной системы ценностей как основы совершенного нравственного выбора в профессиональной деятельности; The author analyzes the problem of upbringing the moral and ethical qualities of the future doctor through the prism of the value perception of professional requirements, reveals the tasks of educational influence on the student in the educational process, ensures the formation of a humanistic, professionally verified system of values as a basis for perfect moral choice in professional activity. With the purpose of research, the criteria (motivational-value, cognitive, procedural-analytical) and levels (elementary, low, medium, high) education of the moral and ethical qualities of the future doctor, which can be achieved in the educational process of medical education, are described and described. requirements for professional activities in the field of medicine.Документ Аксіологічні основи виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря(ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2014) Асламова, Марина Володимирівна; Асламова, Марина Владимировна; Aslamova, M.Розглядаються філософські,соціальні,психологічні та педагогічні аспекти виховання особистісних якостей лікаря в період професійної підготовкиз аксіологічної точки зору, представлено цілі та засоби такого виховання в умовах медичного вишу. Рассматриваются философские, социальные, психологические и педагогические аспекты воспитания личностных качеств врача в период профессиональной подготовки с аксиологической точки зрения, представлены цели и средства такого воспитания в условиях медицинского вуза. Exemines the phylosophical,social,psychological and pedagogical aspects of educational of the personal qualitiies of a doctor in the period of professional traning with axiological perspective, the purposes and means of such education in the conditions of medical school.Документ Виховання морально-етичної культури майбутнього лікаря в умовах медичного вишу(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Асламова, Марина Володимирівна; Асламова, Марина Владимировна; Aslamova, M.Розглядаються філософські, соціальні, психологічні та педагогічні аспекти виховання особистісних якостей лікаря в період професійної підготовки, а також структура професійно-етичної культури майбутнього лікаря, формування якої здійснюється через рефлективну та творчу діяльність особистості з метою самореалізації; Рассматриваются философские, социальные, психологические и педагогические аспекты воспитания личностных качеств врача в период профессиональной подготовки, также рассматривается структура профессионально¬-этической культуры будущего врача, формирование которой осуществляется через рефлективную и творческую деятельность личности с целью самореализации; The higher State Educational Institution "The Ukrainian medical stomatologic Academy", Poltava, Ukraine Examines the philosophical, social, psychological and pedagogical aspects of education of the personal qualities of a doctor in the period of professional training, the article is also devoted to analyses of structure of professional-ethical culture, that is forming by means of introspection and creative personal activity aimed to self-actualization.Документ Виховання особистісних якостей майбутнього лікаря як педагогічна проблема(ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2013-04) Асламова, Марина Володимирівна; Асламова, Марина Владимировна; Aslamova, M.Розглядаються завдання сучасної вищої медичної освіти, з'ясовується взаємозв'язок між навчальними і виховними завданнями медичного вишу як основою формування професіоналізму лікаря; Рассматриваются задачи современного высшего медицинского образования, выясняется взаимосвязь между учебными и воспитательными задачами медицинского вуза как основой формирования профессионализма врача; We consider the problem of modern high medical education, it appears the relationship between training and educational objectives medical university as a basis for creating professional doctor.Документ Комунікативна толерантність у спілкуванні майбутнього лікаря(Видавничий дім "Гальветика", 2018) Асламова, Марина Володимирівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Асламова, Марина Владимировна; Жовнир, Марина Николаевна; Aslamova, M.; Zhovnir, M.У статті розглянуто феномен комунікативної толерантності як невід’ємної компоненти фахової компетенції працівника медичної галузі. Проаналізовано суть цього поняття, окреслено різні способи його вияву в професійній діяльності медика, визначено специфіку та важливість комунікативної толерантності для злагодженої словесної взаємодіє між лікарем та пацієнтом. Акцентовано на доцільності використання комплексу заходів, спрямованих на формування комунікативної компетентності студентів медичних вишів; В статье рассмотрены феномен коммуникативной толерантности как неотъемлемого компонента профессиональной компетенции медицинского работника. Проанализировано суть этого понятия, определены различные способы его проявления в профессиональной деятельности медика, определена специфика и важность коммуникативной толерантности для слаженного словесного взаимодействия между врачом и пациентом. Акцентировано на целесообразности использования комплекса действий, направленных на формирование коммуникативной компетентности студентов медицинских вузов; In the article discusses the importance of such professional- quality of a future doctoras communicative tolerance. The essence of this notion, different aspects of its manifestation in the doctor’s professional activity have been found out.Concluded that the use of complex tools for the porpose of forming the communicative competence of students in medical educational establishments.Документ Педагогічна інноватика в медичному виші: до питання впровадження коучинг-технології(2018-01) Жовнір, Марина Миколаївна; Жовнир, Марина Николаевна; Zhovnir, М.; Асламова, Марина Володимирівна; Асламова, Марина Владимировна; Aslamova, M.У пропонованій розвідці в контексті педагогічних нововведень з’ясовано особливості актуалізації особистісного потенціалу студента. Статтю присвячено коучингу як механізму, що скеровує діяльність студентів-медиків на реалізацію поставлених перед ними цілей. Автори розглядають роль коуч-технології під час навчання у медичних вишах. У статті також досліджено особливості використання коучингу в процесі контролю навчальних досягнень студентів; В представленой работе в контексте педагогических новшеств проанализированы особенности актуализации личностного потенциала студента. Статья посвещается коучингу как механізму, который руководит деятельностью студентов-медиков для реализации учебных целей. Авторы рассматривают роль коучинга во время учебы в высших учебных заведениях. В статье также рассматриваются особенности использования коучинга в процессе диагностики учебных дострижений студентов; In the proposed paper in the context of pedagogical innovations the peculiarities of actualization of the student’s personal potential are determined. The article deals with coaching as mechanism that directs medical student’s development to goals achievement. Authors studie the role of coaching in the process of training in the higher medical education system. In the article is аlso examined peculiarities of application of coaching in theprocess of evaluating learning outcomes.