Навчально-методичні видання. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні видання. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології за Автор "Andriyanova, O. Yu."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання адаптивного методу навчання на практичних заняттях з дитячої стоматології.(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chuprina, L. F.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vaschenko, I. Yu.; Янко, Наталія Валентинівна; Янко, Наталия Валентиновна; Yanko, N. V.; Маковка, Інна Львівна; Маковка, Инна Львовна; Makovka, I. L.У статті досліджено адаптивний метод навчання на практичних заняттях з дисциплін, що вивчаються на кафедрі дитячої терапевтичної' стоматології. За всієї різноманітності методів, серед яких чильне міст займає адаптивний, вирішити важливе завдання підготовки висококваліфікованих розвинених спеціалістів можна лише через створення оптимальної системи, яка врахує потреби, запити та інтереси суб'єктів навчального процесу;В статье исследован адаптивный метод обучения на практических занятиях по дисциплинам, изучаемым на кафедре детской терапевтической стоматологии. При всем разнообразии методов, среди которых важное место занимает адаптивный, решить важную задачу подготовки. высококвалифицированных развитых специалистов можно лишь через создание оптимальной системы, которая учтет потребности, запросы и интересы субъектов учебного процесса;The article has been researched the application of adaptive teaching method using for the practical lessons subjects in studying Pediatric Therapeutic Dentistry. Adaptive method takes important place among the variety of teaching methods and gives possibilities to resolve the essential task in training highly quality specialist and optimal system will be created taking into accounts their needs, demands and interests in the studying process.Документ Методична робота як складова якості навчання(Тернопільський державний медичний університет, 2015) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vaschenko, I. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chuprina, L. F.В умовах реформування національної системи вищої освіти в Україні винятково важливого значення набуває робота з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Відсутність професійної педагогічної освіти у викладачів медичних вузів вимагає допомоги педагогічним кадрам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення педагогічної майстерності та рівня психологічної підготовки в умовах, що постійно змінюються. Реалізується вона різними шляхами, але основним є організація і проведення на належному рівні методичної роботи з педагогічними кадрами. В роботі з викладачами перевагу треба надавати формам і методам методичної роботи, які мають можливість виявляти і формувати лідерські якості, вміння працювати в команді, проявляючи ініціативу і наполегливість у вирішенні тих чи інших питань;В условиях реформирования национальной системы высшего образования в Украине исключительно важное значение приобретает работа по повышению квалификации педагогических работников. Отсутствие профессионального педагогического образования у преподавателей медицинских вузов требует помощи педагогическим кадрам в реализации актуальных задач развития, совершенствования и повышения педагогического мастерства и уровня психологической подготовки в условиях постоянно меняются. Реализуется она различными путями, но основным является организация и проведение на должном уровне методической работы с педагогическими кадрами. В работе с преподавателями предпочтение следует отдавать формам и методам методической работы, которые имеют возможность выявлять и формировать лидерские качества, умение работать в команде, проявляя инициативу и настойчивость в решении тех или иных вопросов;In the conditions of the reform of the national system of higher education in Ukraine, the work on improving the skills of pedagogical workers is of paramount importance. The lack of vocational pedagogical education in the teaching staff of medical universities requires assistance from teaching staff in the implementation of the actual tasks of development, improvement and improvement of pedagogical skills and the level of psychological training in a constantly changing environment. It is implemented in different ways, but the main one is organization and conducting of methodical work with pedagogical personnel at an appropriate level. In working with teachers, the preference should be given to the forms and methods of methodical work that have the ability to identify and form leadership skills, ability to work in a team, showing initiative and persistence in solving a particular issue.Документ Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах(Вищий державний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2014) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.; Хміль, Олена Всеволодівна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Khmil, E. V.; Маковка, Інна Львівна; Маковка, Инна Львовна; Makovka, I. L.; Моргун, Наталія Анатоліївна; Моргун, Наталья Анатольевна; Morgun, N. A.Розглянуто можливість розв′язання проблеми модернізації навчально-виховного процесу в освітньому закладі за допомогою інноваційних технологій управління. Доведено, що одне з перших місць у теорії та практиці освітньої діяльності займає метод проектування. Ключові слова: навчально-виховний процес, управління, метод проектування;Рассмотрена возможность решения проблемы модернизации учебно-воспитательного процесса в образовательном учреждении с помощью инновационных технологий управления. Доказано, что одно из первых мест в теории и практике образовательной деятельности занимает метод проектирования;The possibility of solving the problem of modernizing the educational process in an educational institution with the help of innovative management technologies is considered. It is proved that one of the first places in the theory and practice of educational activity is the method of designing.