Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології за Автор "Bobyriov, V. M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості викладання наркології (аддиктології) іноземним студентам в Україні(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2013) Ждан, Вячеслав Миколайович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Zhdan, V.; Скрипніков, Андрій Миколайович; Скрипников, Андрей Николаевич; Skrypnikov, A.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Bobyriov, V. M.; Денеко, Максим Олексійович; Денеко, Максим Алексеевич; Deneko, M.; Кидонь, Павло Володимирович; Кидонь, Павел Владимирович; Kydon, P.У статті представлені деякі аспекти, які повинні враховуватися викладачами при викладанні наркології та проблем залежностей іноземним студентам у вищих медичних навчальних закладах України. Оптимізація навчального процесу у контексті даної проблематики основується на досвіді співробітників кафедри психіатрії, наркології та медичної психології ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія». Надані рекомендації щодо уніфікації навчального процесу відповідно до міжнародних норм, етнокультуральних, національних, релігійних особливостей студентів; В статье представлены некоторые аспекты, которые должны учитываться преподавателями при преподавании наркологии и проблем зависимостей иностранным студентам в высших медицинских учебных заведениях Украины. Оптимизация учебного процесса в контексте данной проблематики основывается на опыте сотрудников кафедры психиатрии, наркологии и медицинской психологии ВГУЗУ «Украинская медицинская стоматологическая академия». Даны рекомендации по унификации учебного процесса в соответствии с международными нормами, этнокультуральными, национальными, религиозными особенностями студентов; In the article some aspects, which should be considered by teachers during teaching narcology and dependency problems foreign students in higher medical educational institutions of Ukraine are presented. Optimizing the learning process in the context of this problem is based on the experiences of members of the department of psychiatry, narcology and medical psychology HMEIU "Ukrainian Medical Stomatological Academy". Recommendations for standardizing the educational process in accordance with international norms, cultural, national and religious features of students are rendered.