Навчально-методичні видання. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні видання. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією за Автор "Жук, Людмила Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Академічна історія хвороби з пропедевтики педіатрії(Полтавський державний медичний університет, 2024) Зюзіна, Лариса Степанівна; Козакевич, Вероніка Клавдіївна; Мелащенко, Олена Іванівна; Жук, Людмила АнатоліївнаПосібник створено на базі існуючих літературних даних і власного досвіду роботи на кафедрі педіатрії № 1 із неонатологією Полтавського державного медичного університету та призначено для здобувачів освіти 3-го курсу медичних факультетів, що вивчають дисципліну «Пропедевтика педіатрії» зі спеціальності «Лікувальна справа» і «Педіатрія». Під час вивчення пропедевтики педіатрії максимально зберігаються традиційні засади у вигляді створення міжособистісного контакту лікаря і пацієнта, ретельного збирання скарг, anamnesis morbi та anamnesis vitae як найбільш інформативного підгрунтя майбутнього діагнозу. Активне використання фізикальних (об'єктивних) методів обстеження: огляду, пальпації, перкусії, аускультації з обов'язковою інтерпретацією отриманих результатів з урахуванням вікових анатомо-фізіологічних особливостей пацієнта. При підготовці академічної історії хвороби отримані результати здобувачі освіти поєднують з даними сучасних медичних технологій, одночасно отримуючи знання та вміння, закладаючи основи клінічного мислення майбутнього лікаря. Під час роботи над академічною історією хвороби з пропедевтики педіатрії здобувач освіти використовує усі набуті їм практичні навички, базуючись на отриманих знаннях з анатомії людини, гістології, цитології та ембріології, медичної біології, медичної хімії, біологічної та біоорганічної хімії, мікробіології, вірусології та імунології. Академічна історія хвороби є заключним етапом та своєрідним підсумком роботи здобувача освіти з дисципліни «Пропедевтика педіатрії». Робота над академічною історією хвороби на одній з перших клінічних кафедр – це важливий крок до оволодіння компетенцією ведення клінічної історії хвороби як невід'ємної частини роботи практикуючого лікаря. Вже з перших клінічних кафедр здобувач освіти отримує інформацію, що історія хвороби пацієнта є юридичним документом, який має гриф, затверджений МОЗ України. В даному посібнику використані найбільш відомі методи фізикального обстеження дітей різного віку. Представлений посібник є більш розгорнутою схемою академічної історії хвороби хворої дитини. Робота містить основні розділи та методики досліджень, типові тестові завдання і ситуаційні задачі для самоконтролю. Здобувач освіти має можливість ознайомитись з переліком необхідної літератури та користуватись додатками з основних розділів з предмету. Цільове призначення посібника «Академічна історія хвороби з пропедевтики педіатрії» для здобувачів освіти 3 курсу медичних факультетів, що вивчають дисципліну «Пропедевтика педіатрії» зі спеціальності «Лікувальна справа» і «Педіатрія», відповідає вимогам типової та робочої програм з дисципліни «Пропедевтика педіатрії».Документ Розвиток критичного мислення - важлива складова підготовка фахівців на сучасному етапі(Полтавський державний медичний університет, 2025-03-20) Цвіренко, Світлана Миколаївна; Похилько, Валерій Іванович; Чернявська, Юлія Ігорівна; Жук, Людмила Анатоліївна; Соловйова, Галина ОлексіївнаУ статті розглядається поняття «критичне мислення» і обґрунтовується необхідність його формування в студентів закладів вищої медичної освіти як складової їхньої майбутньої професійної компетентності. Визначено методологічні прийоми й роль викладачів у формуванні критичного мислення студентів. The article examines the concept of "critical thinking" and justifies the need for its formation in students of higher medical education institutions as a component of their future professional competence. The methodological techniques and the role of teachers in the formation of students' critical thinking are determined.